Karateliiton kesäleiri

31.05.2023

Karateliiton kaikkien lajien yhteisleiri järjestetään Pajulahden upeissa maisemissa kesän parhaaseen aikaan 16-18.6.2023.

Kaikilla lajeilla on oma lajiohjelmansa, mutta muut aktiviteetit järjestetään yhdessä koko isolla joukolla.

Nyt kannattaa ehdottomasti varata paikka leiriltä ajoissa. Huoneita Pajulahdessa on vain rajallinen määrä. Leirille voi toki osallistua vaikka ei Pajulahdessa majoittuisikaan, mutta helpointa se on niin. Edulliseen majoituspakettiin saat kätevästi myös kaikki ruokailut.

Tsekkaa leiriesitteistä tarkemmat ohjeet ilmoittautumiselle. Karaten ja taidon osalta ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta: https://www.suomisport.fi/events/a952da1c-490b-4226-af79-00320415f57d

Majoitus varataan suoraan Pajulahdesta viimeistään 31.5.:

Karate 17.6.-18.6.2023 LEIRIKUTSU JA OHJELMA

Taido 17.6.-18.6.2023 LEIRIKUTSU JA OHJELMA

Ju-jutsu 16.6.-18.6.2023 LEIRIKUTSU JA OHJELMA

Perjantaina saapuvilla karaten ja taidon leiriläisillä on halutessaan mahdollisuus osallistua seuraaviin Hokutoryu ju-jutsun leiriohjelmiin:

klo 17:00-18:30                   Norjalaisen Ottar Vassendenin (6. Dan) ohjaajama potku- ja lyöntiharjoitus, tämä pidetään sään salliessa ulkona

klo 20:00-21:00                   Luento auditoriossa

Perjantai-iltana Eestin Andrei Ambros 5. Dan luennoi toimimisesta kriittisissä tilanteissa. Monipuolisen turva- ja sotilaskoulutuksen, sekä pitkäaikaisen Irakissa saavutetun sotakokemuksen omaavan Sensei Ambroksen luento on tarkoitettu kaiken tasoisille aikuisille ju-jutsukoille, karatekoille ja taidokoille. Luento pidetään suomen kielellä.