Kumppanit

Haluatko lähteä mukaan rakentamaan suomalaisen karaten tarinaa, tekemään yhteistyötä urheilijoiden kanssa, ja näkyä karaten harrastajien joukossa ympäri maailman? Ota yhteyttä!

Tue suomalaista karatea niin ulkomailla kuin kotona

Karateliiton tehtävä on tukea seuroja ja rakentaa onnistumistarinoita suomalaiselle karatelle. Lähde mukaan osaksi suomalaisen karaten menestystarinaa!

Saa näkyvyyttä kymmenien tuhansien harrastajien joukossa

Karate on maailman harrastetuimpia liikuntamuotoja ja Suomessa aktiivisia harrastajia on jo yli 15 000. Pääset näkyväksi osaksi liiton toimintaa ja samalla osoitat tukesi jäsenseuroille läpi maan.

karateliitto-karate-kumite-emma aronen
Tee markkinoinnillista yhteistyötä urheilijoiden kanssa

Urheilijat ovat näkyvillä ympäri maailman ja tekevät ammattimaisesti henkilökohtaista markkinointiaan mm. sosiaalisen median avulla. Voit osallistua toimintaan yhteistyökumppanina ja pääset myös mukaan ideoimaan missä ja miten näkyvyyttä rakennetaan.

Kaipaatko boostia oman seurasi markkinointimateriaalien luomiseen tai vinkkejä somemarkkinointiin? Osallistu ti 21.9. klo 18-19 Seuratoimijan työkalut - webinaarisarjan jaksoon, jossa teemana juuri edellämainitut asiat!Seuratoimijan työkalut -webinaarisarja jatkuu taas kuun lopusta alkaen! Syksyn aiheita ovat:- ti 31.8.2021 Alle kouluikäisten kamppailulharrastus - mitä pikkunassikoiden kanssa voi tehdä?- ti 21.9.2021 Miten teet helposti mainokset someen ja muihin kanaviin- ke 13.10.2021 Sähköistynyttä tunnelmaa – seura siirtyy exceleistä elektroniselle aikakaudelle- to 11.11.2021 Monilajisuudesta ja yhteistyöstä boostia jäsenhankintaan ja seuratoimintaan- to 9.12.2021 Koululiikunnassa kamppailutaituriksi? Esimerkkiharjoitteita koululiikuntaan. Ilmoittaudu Suomisportissa viimeistään tapahtumapäivänä klo 12 mennessä osoitteessa www.suomisport.fi/administration/sportsfederations/2227/events/track/86548/series! Webinaarisarja on ilmainen kaikille karaten, taidon ja jujutsun lisenssillisille harrastajille. ... See MoreSee Less
    Karaten SM-kilpailut 9.10. Hämeenlinnan Loimua Areenalla Ilmoittautuminen Sportdatassa: www.sportdata.org/karate/set-online/veranstaltung_info_main.php?active_menu=calendar&vernr=5978 ... See MoreSee Less