Kumppanit

Haluatko lähteä mukaan rakentamaan suomalaisen karaten tarinaa, tekemään yhteistyötä urheilijoiden kanssa, ja näkyä karaten harrastajien joukossa ympäri maailman? Ota yhteyttä!

Tue suomalaista karatea niin ulkomailla kuin kotona

Karateliiton tehtävä on tukea seuroja ja rakentaa onnistumistarinoita suomalaiselle karatelle. Lähde mukaan osaksi suomalaisen karaten menestystarinaa!

Saa näkyvyyttä kymmenien tuhansien harrastajien joukossa

Karate on maailman harrastetuimpia liikuntamuotoja ja Suomessa aktiivisia harrastajia on jo yli 15 000. Pääset näkyväksi osaksi liiton toimintaa ja samalla osoitat tukesi jäsenseuroille läpi maan.

karateliitto-karate-kumite-emma aronen
Tee markkinoinnillista yhteistyötä urheilijoiden kanssa

Urheilijat ovat näkyvillä ympäri maailman ja tekevät ammattimaisesti henkilökohtaista markkinointiaan mm. sosiaalisen median avulla. Voit osallistua toimintaan yhteistyökumppanina ja pääset myös mukaan ideoimaan missä ja miten näkyvyyttä rakennetaan.

• Karate - a lifestyle 🥋🇫🇮 Karate on monipuolinen laji, joka sopii kaiken ikäisille, lapsesta vanhukseen. Karaten harrastajat jatkavat lajin parissa usein koko elämänsä ajan ja siitä muodostuu monelle harrastajalle elämäntapa 🥋

#karatefinland
  • #Repost @seurasydan
• • • • • •
Suomalaisissa urheiluseuroissa on mukana 1,2 miljoonaa liikkujaa, urheilijaa ja toimijaa. #seurasydän-kampanja kerää yhteen suomalaisten tärkeimpiä seurahetkiä ja rakkaudenosoituksia omaa seuraa kohtaan. Tule mukaan ja näytä oma seurasydämesi tunnisteella #seurasydän! Linkin ja lisätietoja löydät biosta!
  • #Repost @suomenvalmentajat
• • • • • •