Kumppanit

Haluatko lähteä mukaan rakentamaan suomalaisen karaten tarinaa, tekemään yhteistyötä urheilijoiden kanssa, ja näkyä karaten harrastajien joukossa ympäri maailman? Ota yhteyttä!

Tue suomalaista karatea niin ulkomailla kuin kotona

Karateliiton tehtävä on tukea seuroja ja rakentaa onnistumistarinoita suomalaiselle karatelle. Lähde mukaan osaksi suomalaisen karaten menestystarinaa!

Saa näkyvyyttä kymmenien tuhansien harrastajien joukossa

Karate on maailman harrastetuimpia liikuntamuotoja ja Suomessa aktiivisia harrastajia on jo yli 15 000. Pääset näkyväksi osaksi liiton toimintaa ja samalla osoitat tukesi jäsenseuroille läpi maan.

karateliitto-karate-kumite-emma aronen
Tee markkinoinnillista yhteistyötä urheilijoiden kanssa

Urheilijat ovat näkyvillä ympäri maailman ja tekevät ammattimaisesti henkilökohtaista markkinointiaan mm. sosiaalisen median avulla. Voit osallistua toimintaan yhteistyökumppanina ja pääset myös mukaan ideoimaan missä ja miten näkyvyyttä rakennetaan.

• Viikonloppuna Pajulahdessa leireili karaten maajoukkue ja haastajaryhmät 🥋🇫🇮 katso videolta leirin tunnelmia 🥋🇫🇮 #karatefinland #otcpajulahti @pajulahti1929
  • Turkuun on muodostunut karatekeskittymä 🇫🇮🥋💪
#karatefinland
#Repost @tittakeinanen
• • • • • •
Turku, Finland

My gang 💙
Turun karatejengi. Turkuun alkoi pikkuhiljaa tipahdella karatekoita ympäri Suomea pari vuotta sitten ja täytyy sanoa, että aikamoinen jengi meillä on kasassa.
Kun itku silmässä harmittaa ettei suju, tai kun onnistuu paremmin kun koskaan, nää tyypit tsemppaa aina ja osataan iloita ja ihailla toistemme onnistumisia. Keskitytään täysillä siihen mitä tehdään, mutta palautusten aikana on ok tehdä tanssimooveja. Tässä jengissä on hyvä olla(ja älyttömän hauskaa😃). Eri seurat, erilaiset persoonat ja elämäntilanteet, mutta vahva toisten kunnioittaminen ja toisista välittäminen näkyy. Jopa aamutreenit huonosti nukutun yön jälkeen kääntyy usein iloksi tässä porukassa. Parasta!
  • Tänään maanantaina starttasi syksyn ensimmäinen yläkoululeiri Pajulahdessa 🥋🇫🇮
#karatefinland
#Repost @pajulahti1929
• • • • • •