Kumppanit

Haluatko lähteä mukaan rakentamaan suomalaisen karaten tarinaa, tekemään yhteistyötä urheilijoiden kanssa, ja näkyä karaten harrastajien joukossa ympäri maailman? Ota yhteyttä!

Tue suomalaista karatea niin ulkomailla kuin kotona

Karateliiton tehtävä on tukea seuroja ja rakentaa onnistumistarinoita suomalaiselle karatelle. Lähde mukaan osaksi suomalaisen karaten menestystarinaa!

Saa näkyvyyttä kymmenien tuhansien harrastajien joukossa

Karate on maailman harrastetuimpia liikuntamuotoja ja Suomessa aktiivisia harrastajia on jo yli 15 000. Pääset näkyväksi osaksi liiton toimintaa ja samalla osoitat tukesi jäsenseuroille läpi maan.

karateliitto-karate-kumite-emma aronen
Tee markkinoinnillista yhteistyötä urheilijoiden kanssa

Urheilijat ovat näkyvillä ympäri maailman ja tekevät ammattimaisesti henkilökohtaista markkinointiaan mm. sosiaalisen median avulla. Voit osallistua toimintaan yhteistyökumppanina ja pääset myös mukaan ideoimaan missä ja miten näkyvyyttä rakennetaan.

HUOM! Tänään on viimeinen päivä ilmoittautua!Suomen Karateliitto järjestää online-tuomarikurssin 27.1. klo 18-20. Koulutus on tarkoitettu kaikille tuomarilisenssin jo omaaville ja se on maksuton.Kouluttajana toimii Pirkko Heinonen.Ilmoittaudu mukaan Suomisportissa 24.1. mennessä: www.suomisport.fi/events/842a7615-90c3-4f3b-a98b-c4e7bd3960ed ... See MoreSee Less
    Paris Open on käyty ja suomalaiset aloittivat kauden mallikkaasti.Tuomas Suur-Inkeroinen aloitti hienosti voittamalla toisella kierroksella Ranskan Gelin Garcia Akondzon 3-1 ja seuraavalla kierroksella senshun turvin Ukrainan Aleksandr Zlobinin ottelussa joka päättyi 3-3. Neljännellä kierroksella vastaan asettui Ranskan maajoukkueen kaksinkertainen junioreiden Euroopan mestari Killian Cizo joka voitti Tuomaksen selkein luvuin 9-0. Cizo eteni aina loppuotteluun ja sitä myötä Tuomas pääsi keräilyihin jossa Tuomas voitti Ranskan Bora Galoren 3-0 ja eteni sunnuntain pronssiotteluun.Prossiottelussa vastassa oli Ukrainan Oleh Paschenko. Varovaisen alun ja Tuomaksen pienen paikkailun jälkeen ukrainalainen otti 1-0 johdon etukäden lyönnillä. Pitkään tasaisena edennyt ottelu päättyi lopulta 10-1 ukrainalaisen eduksi parilla viime hetken ipponilla.Björn Kulovuori voitti ensimmäisellä kierroksella Japanin Junya Eton 3-2. Seuraavan kierroksen ottelua Björn johti viime hetkiin asti 2-1, kunnes Ranskan Hassan Bettache pääsi yllättämään kahdella ipponin arvoisella suorituksella ja ottelu päättyi 7-2 ranskalaisen voittoon. Ranskalainen voitti seuraavan matsinsa mutta hävisi poolifinaalin ja näin ollen Björnille ei keräilyjä.Myös Niko Mantere aloitti voitolla kun toisen kierroksen vastustaja Javier Delestal kaatui 3-1. Kolmoskierroksella Ranskan Kenji Grillon oli parempi luvuin 5-1. Grillon voitti poolifinaalin, mutta hävisi semifinaalin joten myöskään Niko ei päässyt keräilyotteluihin.Lauantaina Titta Keinänen sai avausvastustajakseen tutun ranskalaisen, Nancy Garcian. Tiukka ottelu päättyi ranskalaisen voittoon 2-0. Garcia eteni aina finaaliin saakka, joten Titta pääsi yrittämään keräilyjen kautta pronssimitalimatsiin. Tässä hän onnistuikin voittamalla Luxemburgin Pola Giorgettin 3-2. Sunnuntain pronssiottelussa vastassa oli Ranskan nuori Tricya Sombe. Ottelu eteni vauhdikkaissa merkeissä jossa molemmat napsivat pisteitä vuorotellen. Voitto kuitenkin kokemuksen voimin Titta Keinäselle selkeästi 9-6 ja näin Titalle arvokas pronssi. ... See MoreSee Less