Kumppanit

Haluatko lähteä mukaan rakentamaan suomalaisen karaten tarinaa, tekemään yhteistyötä urheilijoiden kanssa, ja näkyä karaten harrastajien joukossa ympäri maailman? Ota yhteyttä!

Tue suomalaista karatea niin ulkomailla kuin kotona

Karateliiton tehtävä on tukea seuroja ja rakentaa onnistumistarinoita suomalaiselle karatelle. Lähde mukaan osaksi suomalaisen karaten menestystarinaa!

Saa näkyvyyttä kymmenien tuhansien harrastajien joukossa

Karate on maailman harrastetuimpia liikuntamuotoja ja Suomessa aktiivisia harrastajia on jo yli 15 000. Pääset näkyväksi osaksi liiton toimintaa ja samalla osoitat tukesi jäsenseuroille läpi maan.

karateliitto-karate-kumite-emma aronen
Tee markkinoinnillista yhteistyötä urheilijoiden kanssa

Urheilijat ovat näkyvillä ympäri maailman ja tekevät ammattimaisesti henkilökohtaista markkinointiaan mm. sosiaalisen median avulla. Voit osallistua toimintaan yhteistyökumppanina ja pääset myös mukaan ideoimaan missä ja miten näkyvyyttä rakennetaan.

• Nuorten 2021 kumiteryhmän valmentaja tapaaminen
#karateliitto💪🇫🇮🥋👊 #karatefinland🇫🇮🇫🇮
  • Karaten MM-kisat alkaa huomenna!! Joukkueen tunnelmia viimeistelytreeneistä 👍 Go team Finland!! 🔥💯👊🥋🔝
#karateteamfinland #karateworldchampionships2018 #karatemadrid2018
  • MM-joukkue on saapunut Madridiin ja tekee vielä viime hetken valmisteluja ennen tiistaita! 🔥🔝🥋👊
  • 8 päivää jäljellä Karaten MM-kisoihin!
Käy osallistumassa kilpailuun Karateliiton Facebook sivulla ja voit voittaa Karate aiheisen tuotepalkinnon!

#karatefinland #KarateWorldChampionships2018 #roadtomadrid2018
Suomen Karateliitto - Finnish Karate Federation lisäsi 7 uutta kuvaa — paikassa Liikuntakeskus Pajulahti.
Suomen Karateliitto -  Finnish Karate Federation

Maajoukkueleirin yhteydessä 17.11. Järjestettiin mj-valmentajien ja nuorten 2021 kumiteryhmäläisten seuravalmentajien yhteistapaaminen. Kävimme keskustelua suomalaisen kilpakaraten nykytilasta, miten toimintaa kehitetään, jotta pysymme kansainvälisen kärjen vauhdissa ja mahdollistamme nuorten menestymisen. Tapaamisessa esiteltiin neljä erilaista ottelutapamallia, mitä käytetään jatkossa valmentajien yhteisenä työkaluna. Lisäksi kävimme läpi fyysisten testien tuloksia, sekä ajatuksia, mihin ominaisuuksien valmennuksessa tulisi keskittyä tulevaisuudessa.

Kiitos kaikille osallistujille hienosta päivästä!

T. Valmennustiimi
... See MoreSee Less