Tervehdys kaikille karateliiton karateseuroille!

14.03.2024

Tiesithän että Suomen Karateliiton jäsenseurojen harrastajille tarjotaan avoin mahdollisuus kumiteharjoitteluun. Myös karateliiton maajoukkuevalmentajat ovat kutsuttavissa seurasi/alueesi harjoituksia ohjaamaan. Löydät päivitetyn ja ajantasaisen listauksen avoimista harjoituksista: https://karateliitto.fi/fi/seuroille/alueharjoitukset/

Harjoittelumahdollisuuksien lisäksi karateliiton tuella järjestetään enenevässä määrin matalan kynnyksen karatekilpailuita ensikertalaisille. Mikäli seurassasi ollaan kiinnostuneita järjestämään matalan kynnyksen kilpailua, ilmoita siitä liittoon Pirkko Heinoselle (pirkko.heinonen@karateliitto.fi), niin koordinoimme kilpailukalenteria. Saat myös tarvittaessa liitosta apua kilpailun järjestämiseen! Kilpailuiden ja kilpailuihin valmistavien leirien lisäksi muutkin tapahtumat löytyvät: https://karateliitto.fi/fi/tapahtumat/

Olet ehkä huomannutkin, että tänä vuonna Karateliitolla on vain yksi karatelisenssi. Lisenssin hankkimalla voit osallistua kaikkeen liiton toimintaan, myös kilpailuihin, niin valmentajana, tuomarina kuin urheilijanakin. https://karateliitto.fi/fi/lisenssit-ja-vakuutukset/