Suomen Karateliittoon uusi järjestösihteeri

21.02.2019

Hei!

Olen Ann-Marie Nummila ja aloitin työt Suomen Karateliiton järjestösihteerinä oppisopimuksella.

Aloitin karaten harrastamisen jo 10-vuotiaana, joten aktiivisia vuosia karaten parissa minulle on kertynyt jo seitsemäntoista. Edustin Suomea naisten -50 kg kumite-sarjassa ja lopetin aktiiviurani vuonna 2015. Mieli teki kuitenkin takaisin tatamille, joten suoritin viime keväänä tuomarilisenssin. Tätä kautta tulin mukaan Karateliiton valiokunta toimintaan, ja päädyimme myös sopimaan työsuhteen oppisopimuksella. Suoritan työn ohella merkonomin opinnot, aikaisemmalta koulutukseltani olen liikuntaneuvoja.

Työnkuvaani Karateliitossa kuuluu erityisesti viestintä ja markkinointi. Toimin myös toiminnanjohtajan apuna eri tehtävissä. Seppo Yrtin jäädessä eläkkeelle 1.4. alkaen Karateliiton toimistorutiinit siirtyvät minulle.

Olen aikaisemmin työskennellyt eri urheiluseuroissa seuratyöntekijänä, joten urheilumaailma on minulle tuttu ympäristö. Otan innolla vastaan uuden haasteen: päästä työskentelemään minulle rakkaimman lajin karaten parissa!

Terveisin,

Ann-Marie ”Anni” Nummila