Suomen Karateliitto hakee toiminnanjohtajaa

15.05.2023

Suomen Karateliitto on kasvava monilajiliitto, joka tunnetaan toiminnan laadusta, hyvästä yhteishengestä sekä urheilumenestyksestä. Suomen Karateliiton missio on tuottaa laadukasta nuoriso-, koulutus- ja seuratoimintaa jäsenseurojensa jäsenille sekä mahdollistaa urheilijoiden kasvu ja valmennus aina huipulle asti.

Suomen Karateliiton strategian keskiössä ovat seuratoiminnan innostuneisuuden ja ammattimaisuuden tukeminen, lajin kasvu ja kehittyminen sekä kansainvälisyys.

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä muihin tehtäviin, Suomen Karateliitto hakee toiminnanjohtajaa viemään strategiaa eteenpäin.

Uuden toiminnanjohtajan keskeisenä tavoitteena on varmistaa ammattimainen toimintaympäristö suomalaisen karaten, taidon ja Hokutoryu ju-jutsun kasvun ja kansainvälisen menestyksen toteutumiseksi sekä seurojen toimintaedellytysten tukemiseksi – taloudellisesti kannattavasti.

Toiminnanjohtajan keskeisiä tehtäviä ovat:
• Johtaa päivittäistä operatiivista toimintaa sekä hoitaa juoksevat talous- ja hallintoasiat
• Yhteistyössä hallituksen kanssa valmistella merkittävimmät hankkeet ja muodostaa niistä päätökset
• Kehittää toimintaa eri sidosryhmien kanssa
• Varmistaa toiminnan kannattavuus hakemalla uusia yhteistyökumppaneita yritysmaailmasta
• Toimia toimiston esihenkilönä

Toiminnanjohtajalta edellytetään:
• Suurta intohimoa Karateliiton lajien kehittämiselle
• Vankkaa kokemusta tuloksellisesta yrityksen tai yhdistyksen johtamisesta
• Urheilukentän ja järjestöelämän tuntemusta
• Näyttöä erinomaisista vuorovaikutus- ja myyntitaidoista
• Kykyä johtaa innostavasti ihmisiä
• Laajaa verkostoa keskeisiin sidosryhmiin

Liiton toimisto sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä, mutta tehtävää pystyy hoitamaan pitkälti myös etätyönä.

Hakemukset ja CV tulee toimittaa palkkatoiveineen osoitteeseen kimmo.koski@csc.fi 31.5. mennessä.

Lisätietoja (mieluiten sähköpostitse):
Puheenjohtaja Kimmo Koski