Suomen Karateliitto hakee karaten päävalmentajaa

29.08.2023

Suomen Karateliitto on kasvava monilajiliitto, joka tunnetaan toiminnan laadusta, hyvästä yhteishengestä sekä urheilumenestyksestä. Suomen Karateliiton missio on tuottaa laadukasta nuoriso-, koulutus- ja seuratoimintaa jäsenseurojensa jäsenille sekä mahdollistaa urheilijoiden kasvu ja valmennus aina huipulle asti.

Suomen Karateliitto hakee karaten päävalmentajaa osa-aikaiseen (60%), määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.11.2023-28.2.2025 (Nuorten EM-kilpailuihin saakka).

Käytännön työssäsi keskeistä on tiivis yhteistyö seurojen, maajoukkuevalmentajien, Karateliiton toimihenkilöiden ja vapaaehtoistoimijoiden sekä muiden sidosryhmien kanssa.

Työnkuvaasi kuuluu:

• Suomen Karateliiton valmennus- ja kilpailutoiminnan suunnittelu ja kehittäminen yhteistyössä valmennusvaliokunnan kanssa
  • Päivittäisvalmennuksen kehittäminen potentiaalisille urheilijoille
  • Maajoukkueen leirityksen toteuttaminen yhteistyössä vastuuvalmentajien kanssa
  • Kv. leirit, kv. turnaukset ja kansainvälinen yhteistyö yhteistyössä vastuuvalmentajien sekä valmennusvaliokunnan kanssa
  • Valmentajien osaamisen kehittäminen yhteistyössä valmennusvaliokunnan kanssa
  • Valtakunnalliset yläkoululeirit Pajulahden Urheiluopistolla
  • Yhteistyö urheiluakatemia- ja seuravalmennuksen kanssa

Lisäksi odotamme sinulta järjestötoiminnan ja työn luonteen vaatimaa joustavuutta ajankäytössä sekä valmiutta matkustamiseen.

Liikuntatieteellisen yliopistotutkinnon ja/tai ammatillisen valmentajatutkinnon (VAT, VEAT) katsomme vahvuudeksi.

Odotamme tehtävään valittavalta vahvaa osaamista valmennuksesta, hyvää yhteistyökykyä sekä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja eri sidosryhmien kanssa. Työ edellyttää hyvän kielitaidon (vähintään suomi, englanti) sekä työkaluohjelmistojen (MS Office) hyödyntämistaitoja.

Toimipaikka on Helsinki. Työsuhde alkaa 1.11. tai sopimuksen mukaan.

Päävalmentajan kokopäiväisestä työstä maksettava kiinteä palkka on 3 100 euroa kuukaudessa. Lopullinen palkka määräytyy sovitun tuntimäärän mukaan.

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:n 24.9. mennessä osoitteeseen pirkko.heinonen@karateliitto.fi

Lisätietoja:

Pirkko Heinonen