Suomen Karateliiton sponsorointi

20.03.2024

Hyvä jäsenseuran harrastaja, urheilija, huoltaja tai seuratoimija!

Onko seurassasi tai lähipiirissä henkilöitä, jotka lähtisivät pienimuotoisesti sponsoroimaan Karateliittoa ja saisivat vastineeksi näkyvyyttä maajoukkueurheilijoidemme kautta?

Suomen Karateliitto kehittää varainhankintaa ja ensimmäisenä haluamme panostaa maajoukkueen valmennusryhmien toimintaan. Haluatko yrityksellesi näkyvyyttä urheilijoidemme valokuvausseinällä?

Mitä?

Kokoamme näyttävän kumppaniseinän Suomen Karateliiton kaikille maajoukkueleireille pystytettäväksi syyskuun 2024 leiristä vuoden 2025 viimeiseen leiriin asti. Näin kumppanimme saa näkyvyyttä lähes puoleksitoista vuodeksi yhdellä investoinnilla. Sopimusaikaan sisältyy n. 11 leiriä (33 leiripäivää), joiden jokaisessa harjoituksessa seinä on näyttävästi esillä siten, että niin urheilijoiden, seurajoukkueiden ja muiden osallistujien on helppo ottaa valokuvat seinän edessä. Kannustamme valmennusryhmiemme urheilijoita kertomaan kuvilla leiriosallistumisestaan ja kuulumisistaan juuri tämän seinän edustalla otetuilla kuvilla.

Miksi?

Suomen Karateliiton valmennusryhmäläiset ovat jo näyttäneet, että kansainvälisille kisatatameille kannattaa lähteä ja sinne olisi hyvä päästä hakemaan kokemusta entistä laajemmalla rintamalla. Lisäksi joukkueellemme olisi hyödyksi päästä harjoittelemaan yhdessä myös muiden maiden urheilijoiden kanssa. Näiden tavoitteiden edistämiseksi Suomen karateliitto pyytää juuri sinun apuasi.

Miten?

Karateliitto hakee nyt yhteistyökumppaneita tukemaan valmennusryhmien toimintaa. Osallistua voi 500 – 3000 € suuruisella summalla. Vastineeksi kumppani saa logon yhteistyökorvausta vastaavalla näkyvyydellä valokuvausseinälle. Koska vuosi on jo pitkällä, avustuskauden kesto on 1.9.2024 – 31.12.2025.

Paikat ovat myynnissä 12.8.2024 asti.

Mitä seuraavaksi?

Jos olet jo sopinut hankkeeseen osallistumisesta jonkin yrityksen kanssa tai edustamasi yritys haluaa itse osallistua, niin ota yhteyttä toiminnanjohtaja Pirkko Heinoseen, pirkko.heinonen@karateliitto.fi,

p. 044-501 7680, niin sovitaan yhdessä summasta ja toimintatavasta.

Tule mukaan tukemaan Karateliiton maajoukkueen valmennusryhmien toimintaa!