Pirkko Heinonen Karateliiton toiminnanjohtajaksi

14.06.2023

Pirkko Heinonen on valittu Suomen Karateliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi 1.9. alkaen.

Karateliiton hallituksen jäsen, tuomarivaliokunnan puheenjohtaja ja Lahden Karaten puheenjohtajana toimiva Pirkko on tuttu isolle osalle liiton parissa toimivista ja toimintakenttä on Pirkolle jo ennestään erittäin tuttu. Karateliitto onnittelee Pirkkoa valinnasta ja odotamme innolla kun hän syksyllä pääsee kunnolla työn touhuun.

”Olen toiminut karaten parissa jo 35 vuotta, ja tehnyt monenlaisia asioita luottamushenkilönä. Nyt minulla on mahdollisuus saada vielä uutta näkökulmaa lajiin toiminnanjohtajan tehtävän kautta.

Tunnen karatekenttää jo laajasti, mutta paljon on perehdyttävääkin. Nykyisestä virastani sosiaali- ja terveysalalla olen saanut runsaasti kokemusta ja osaamista. Esimerkiksi johtamiskokemuksestani, talousosaamisesta, prosessien johtamisesta tai jatkuvasta muutoksen johtamisesta on varmasti hyötyä myös Karateliitossa.

Aloitan virallisesti 1.9, mutta perehdyn hiljalleen toiminnanjohtajan tehtäviin jo tässä kesän aikana! Odotan innolla tapaavani teitä kaikkia, pääseväni verkostoitumaan uusiin toimijoihin ja yhteistyökumppaneihin, sekä kehittämään rakkaita lajejamme sekä koko Karateliittoa kanssanne!”

Pirkko Heinonen