Lisenssien merkitys karaten kehitystyössä

20.03.2018

Karateliitossa on nyt kova pöhinä päällä ja haluamme aidosti kehittää meidän Karate toimintaa koko maassa ja kaikilla eri alueilla. Lisenssit ovat suuri tulonlähde liitolle ja jotta pystymme tekemään tarvittavia muutoksia joita ilmeni seurakyselyssä tarvimme siihen apua! Varmistathan että Lisenssiasiat ovat kunnossa ja näin ollen mahdollistat karaten kehityksen uuteen nousuun! Lisenssin ostaminen tapahtuu helposti suomisport.fi kautta ja maksaa vain 35 e. Katso video jossa Karateliiton hallituksen jäsen ja markkinointi- ja viestintävaliokunnan puheenjohtaja Merilyn Rikkinen näyttää miten helposti lisenssin hankkiminen onnistuu  Käy myös lukemassa karateliiton blogista puheenjohtaja Kimmo Kosken uusin blogikirjoitus asiasta!

Lisenssien merkitys karaten kehitystyössä

Karateliitossa on nyt kova pöhinä päällä ja haluamme aidosti kehittää meidän Karate toimintaa koko maassa ja kaikilla eri alueilla. Lisenssit ovat suuri tulonlähde liitolle ja jotta pystymme tekemään tarvittavia muutoksia joita ilmeni seurakyselyssä tarvimme siihen apua! Varmistathan että Lisenssiasiat ovat kunnossa ja näin ollen mahdollistat karaten kehityksen uuteen nousuun! Lisenssin ostaminen tapahtuu helposti suomisport.fi kautta ja maksaa vain 35 e. Katso video jossa Karateliiton hallituksen jäsen ja markkinointi- ja viestintävaliokunnan puheenjohtaja Merilyn Rikkinen näyttää miten helposti lisenssin hankkiminen onnistuu 🙂 Käy myös lukemassa karateliiton blogista puheenjohtaja Kimmo Kosken uusin blogikirjoitus asiasta! #karatefinland #karateliitto #yhdessä

Julkaissut Suomen Karateliitto – Finnish Karate Federation Tiistaina 20. maaliskuuta 2018