Karateliitto hakee järjestöpäällikköä

17.02.2022

Suomen Karateliitto on kasvava monilajiliitto, joka tunnetaan toiminnan laadusta, hyvästä yhteishengestä sekä urheilumenestyksestä. Suomen Karateliiton missio on tuottaa laadukasta nuoriso-, koulutus- ja seuratoimintaa jäsenseurojensa jäsenille sekä mahdollistaa urheilijoiden kasvu ja valmennus aina huipulle asti

Haemme järjestöpäällikköä vakituiseen työsuhteeseen

Oletko sinä etsimämme henkilö? Suomen Karateliitto hakee joukkonsa vahvistukseksi järjestöpäällikköä, joka on kiinnostunut hyvästä hallinnosta, järjestötyöstä ja jäsenviestinnästä. Tehtävän ytimessä on vastata ja kehittää seurapalveluitamme sekä toimia yhteistyössä laajasti muiden lajiliittojen sekä muiden yhteistyökumppaneiden kanssa. Alustava tehtävänkuvaus:

• Seurapalveluiden kehittäminen ja seurojen tukipalvelut
  • Jokapäiväisten toimistoasioiden hoito, kuten jäsenrekisterin hallinta
  • Varainhankintaan ja avustuksiin liittyvien hakemusten teko ja raportointi
  • Taloushallinnon koordinointi, laskujen maksatus ja laskutus
  • Liiton viestinnän ajantasaisuudesta ja tapahtumaviestinnästä huolehtiminen
  • Yhteistyö muiden lajiliittojen kanssa
  • Yhteiskuntasuhteet

Tehtävä on uusi, ja valitulla henkilöllä onkin mahdollisuus päästä muokkaamaan toimenkuvaa. Tehtävään saa hyvän perehdytyksen, mutta tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää aktiivista ja oma-aloitteista työotetta, kiinnostusta seuratoiminnan kehittämiseen sekä hyviä yhteistyötaitoja. Toimit osana tiimiä, johon kuuluu liiton toiminnanjohtaja sekä koulutusasioista vastaava lajipäällikkö.

Meillä on toimistotilat Helsingin Pitäjänmäessä, mutta tehtävää pystyy hoitamaan pitkälti myös etätyönä. Loistavien työkavereiden lisäksi tarjoamme hienon mahdollisuuden olla mukana kehittämässä suomalaisen kamppailualan ydintä eli seuratyötä sekä olla liikuttamassa tuhansia suomalaisia.

Lisätietoja asiasta antaa Suomen Karateliiton toiminnanjohtaja Anssi Kaltevo: anssi.kaltevo@karateliitto.fi, puh: 050 314 1201

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV:n palkkatoiveineen pyydämme lähettämään sähköpostilla 6.3.2022 mennessä osoitteeseen: info@karateliitto.fi.

Valinta ja mahdolliset haastattelut tehdään mahdollisimman pikaisesti hakuajan umpeuduttua.

Suomen Karateliitto