Karateliitolle uusi yhteistyökumppani

22.04.2024

Karateliiton uusi yhteistyökumppani 1.5. alkaen on tietohallinto-, teknologia- ja liiketoimintajohtamiseen liittyviä palveluja tarjoava yritys Digileaper.  Yhteistyö kohdistuu aikuisten maajoukkueen toimintaan ja Digileaper tulee jatkossa näkymään säännöllisesti Karateliiton toiminnassa ja viestinnässä.

Digileaper toteuttaa Unelmia.

Annamme Sinulle ymmärryksen liiketoimintaympäristöstä ja siihen liittyvistä digitalisaation elementeistä. Autamme tunnistamaan ja jäsentämään kehittämiseen liittyvät suunnat ja askeleet. Huolehdimme, että suunnitelmat myös toteutetaan ja tarvittaessa autamme Sinua muutosten toteuttamisessa. Rakennamme kanssasi liiketoiminnan digitalisaatiota.

Me keskitymme ihmiseen ja tehtävämme on parantaa Sinun ymmärrystäsi, antaa keinoja, työkaluja ja resursseja onnistumisen tueksi.

Keskity unelmaasi. Me teemme Sinusta digitaalisen ajan vahvimman lajin.