Karate 1 Premier League Dubai – Titta Keinänen 7.sijalle

16.02.2019

karateliitto-olympiakarate-kumite

Titta Keinänen otteli 7.sijalle Dubain Premier League osakilpailussa!

Titta Keinänen taisteli 7 .sijalle naisten +68kg sarjassa,  Karate 1 Premier League osakilpailussa Dubaissa. Keinänen aloitti suoraan toiselta kierrokselta ja sai vastaansa Brasilian Isabela Rodriguesin. Keinänen otteli varmoin ottein ja voitti brasilialaisen lukemin 4-1. Seuraavassa ottelussa vastaan asettui Azerbaijanin edustaja Farida Aliyeva. Keinänen aloitti ottelun vauhdilla ja Aliyeva ei tuntunut pysyvän vauhdissa mukana, joten voitto Keinäselle puhtaasti 6-0. Kolmannessa ottelussa oli panoksena lohkon voitto. Keinänen sai ottelussa vastaansa Italian Clio Ferracutin. Erittäin tiukka ottelu kääntyi italialaiselle, joka voitti ottelun lukemin 3-2. Ferracuti eteni aina sarjan finaaliin asti, joten Keinäselle avautui mahdollisuus päästä ottelemaan pääsystä pronssiotteluun. Ensimmäisessä keräilyottelussa Keinästä vastaan asettui Egyptin Shaaban Menna Okila. Egyptiläinen meni johtoon yhden lyöntipisteen turvin. Keinänen onnistui kahden pisteen arvoisella vartalopotkulla, ja johti näin ottelua 2-1. Aivan ottelun lopussa Okila onnistui vielä käsitekniikalla ja tasoitti ottelun lukemiin 2-2. Voitto egyptiläiselle senshulla, eli ensimmäisen pisteen edulla. Egyptin Okila ottelee huomenna käytävässä pronssiottelussa ja Titta Keinäsen sijoitus näissä kilpailuissa 7.

Karateliitto onnittelee Tittaa!

Tuomas Suur-Inkeroinen kohtasi Indonesian Sandi Firmansyahin sarjassa miehet -75kg. Indonesialainen aloitti ottelun vauhdilla, Suur-Inkeroinen ei päässyt vauhtiin mukaan ja joutui myöntämään Firmansyahin paremmaksi tässä ottelussa lukemin 7-1. Indonesialainen ei edennyt finaaliin, joten Suur-Inkeroisen tie keräilyihin katkesi.

Jesse Enkamp kilpaili miesten katassa kovatasoisessa lohkossa. Enkamp karsiutui jatkosta ollen lohkonsa kahdeksas pistein 21.06.

Emma Aronen sai vastaansa Kimberly Neltingin sarjassa naiset -61kg. Aronen joutui taipumaan tällä kertaa kilpasiskolleen lukemin 4-1. Nelting hävisi seuraavan ottelun sarjan finalistille Ranskan Gwendoline Philippelle, joten Arosen tie keräilyihin katkesi.