Kaikille kamppailulajiliittojen seuroille avoimet seurawebinaarit keväällä 2024

23.02.2024

KAMPPAILULAJIEN SEURAWEBINAARIT KEVÄT 2024 (4)

Kevään aikana järjestetään neljä seuratoimintaa kehittävää ja ajatuksia herättävää seurawebinaaria. Webinaarisarja on tarkoitettu kaikille kamppailulajiliittojen jäsenseuroille.

Osallistu siis yhteen tai vaikka kaikkiin! Hinta koko webinaarisarjalle on 50€. Yksittäisen webinaarin hinta on 15€. Webinaareihin voi jokaisesta seurasta osallistua samaan hintaan useampi henkilö (yksi ilmoittautuu ja maksaa ja jakaa sitten osallistumislinkin eteenpäin seurassa).

Webinaarit tallennetaan ja ne ovat nähtävissä kahden viikon ajan webinaarin loputtua. Webinaarin osallistumislinkki lähetetään Suomisport -ilmoittautumisessa olevaan sähköpostiin webinaaripäivänä.

Ilmoittaudu viimeistään webinaaripäivänä klo 15 mennessä.

Koko seurawebinaarisarja (osat 1-4)

Ilmoittaudu tästä (50€)

1. Kamppailuseuran hyvä hallinto, ke 13.3.2024 klo 17.30-20.30

Tässä on hyvä startti uusille hallituksen jäsenille sekä loistava kokonaisuus kertauksena konkareille. Illan aikana keskitytään siihen, miten seuran hallitus työskentelee ja mistä hyvä seurahallinto on tehty.

1. Seuran toimintakäsikirja, to 11.4.2024 klo 17.30-19

Toimintakäsikirja on loistava työkalu, joka auttaa hahmottamaan seuran kannalta tärkeät kokonaisuudet ja prosessit. Käsikirja vahvistaa käsitystä seuran toimintakulttuurista ja laadusta niin seuran sisällä kuin ulkopuolisten silmissä.

Ilmoittaudu tästä (15€)

1. Tavoitteellinen ja monikanavainen seuramarkkinointi, ti 7.5.2024 klo 17.30-18.30

Webinaarissa sukelletaan ajattelemaan mitä kaikkea seurojen tulisi nykyajan toimintaympäristössä miettiä seuran ”kuluttajamarkkinoinnin” suhteen.

Ilmoittaudu tästä (15€)

1. Vapaaehtoisten houkutteleminen, sitouttaminen ja hyvinvointi, ke 5.6.2024 klo 17.30-19

Kultaakin arvokkaammat seuratoimijat! Mikä motivoi lähtemään mukaan seuratoimintaan, mikä sitouttaa ja mikä auttaa jaksamaan?