Hokutoryu ju-jutsu esillä Olympiapäivässä

19.09.2023

Hokutoryu ju-jutsu esillä Olympiapäivässä

Suomen Olympiakomitea järjesti lauantaina 16.9. maksuttoman, koko perheen Olympiapäivä-tapahtuman Helsingissä, Olympiastadionilla. Päivän aikana Olympiakomitean eri lajit pitivät näytöksiä ja osallistujat pääsivät kokeilemaan lajeja lajipisteillä. Helsingin ju-jutsuklubin Hokutoryu ju-jutsukat olivat paikalla Suomen Karateliiton kanssa ja lajipisteellä halukkailla oli mahdollisuus tutustua Hokutoryu ju-jutsuun matalalla kynnyksellä.

Päivän kohokohta oli Hokutoryu ju-jutsun lajinäytös, joka pidettiin tapahtuman päälavalla, Olympiastadionin kentällä. Näytökseen osallistuivat Timo Leikola 4. Dan, Timo Purmonen 3. Dan, Markus Saroniemi, Eeva Pohto, Andrii Yedamenko ja Niko Snällström. Näytöstä oli kerääntynyt seuraamaan runsaslukuinen yleisö ja näyttävän esityksen jälkeen aplodit raikuivat. Päivä oli todella onnistunut ja useampi juniori-ikäinen ilmoitti lajikokeilun jälkeen löytäneensä uuden harrastuksen!