WADO-TEKNIIKKALEIRI JA WADOKAI DAN-KOKEET

Päivämäärä: 11.11.2017 - 12.11.2017

Leirit

HÄMEENLINNA 11.-12.11.2017

Tekniikkaleiri on tarkoitettu kaikille vyötasoille. Leirillä järjestetään myös JKF Wadokai dan-kokeet (1.-3.dan).

Leirin harjoitukset toteutetaan vyötasoryhmissä (kel-ora, vih-sin ja rus-mus).

Ylempien vöiden tasoryhmässä käsitellään ja treenataan perustekniikkaa ja vyökoetekniikkaa seuravalmentajan näkökulmasta tarkasteltuna ja opettamiseen liittyviä seikkoja huomioiden. Alempien vöiden ryhmissä treenataan perustekniikkaa ja vyökoetekniikoita tavoitteina oman tekniikan kehittyminen ja vyökokeeseen valmistautuminen.

JÄRJESTÄJÄT Wadokai Finland ja Kushin-Kan ry

LISÄTIETOJA Niko Utriainen, 045 320 8199 tai niko.utriainen@wadokai.fi

OHJELMA Lauantai 11.11. 12:30 – 14:00 harjoitus 15:30 – 17:00 harjoitus 17:30 –> dan-kokeet

Sunnuntai 12.11. 10:00 – 11:30 harjoitus 12:00 – 13:30 harjoitus

HINNAT Koko leiri (la-su) 50 € tai yksi päivä 30 € Vyökoe 1.-3.dan 40 € Rekisteröintimaksut 1.dan 11 000 ¥ (≈83 €), 2.dan 9 000 ¥ (≈68 €), 3.dan 10 000 ¥ (≈75 €)

ILMOITTAUTUMINEN Ilmoittautuminen leirille ja vyökokeeseen perjantaihin 3.11. mennessä Nikolle: niko.utriainen@wadokai.fi tai web-lomakkeella www.wadokai.fi/ilmoittaudu-tapahtumaan

Ilmoittautuminen vyökokeeseen tapahtuu lomakkeella, jonka saat osoitteesta www.wadokai.fi -> Vyökokeet. Samalta sivulta löydät 1.-3.dan vyökoevaatimukset. Leiriharjoitukset lauantaina ovat osa dan-koetta; osallistuminen vyökokeeseen edellyttää siis osallistumista treeneihin.

LEIRIPAIKKA Myllymäen yleinen väestönsuoja ”Luola”. Sisäänkäynti Louhimokatu 5:n vierestä, 13100 Hämeenlinna.

MAJOITUS Paikalliset majoitusliikkeet. Sokos Hotel Vaakuna, puh. 020 123 4636 Cumulus, puh. 03 64 881  Hotelli Emilia, puh. 03 612 2106 Kylpylähotelli Rantasipi Aulanko, puh. 03 658 801

TERVETULOA HÄMEENLINNAAN RUNSASLUKUISESTI JA MUISTA ILMOITTAUTUA LEIRILLE AJOISSA!

hml2017s