Seuratoimijan työkalut -Seurajohtaminen – muutosmatka tulevaisuuteen

Rekisteröidy viim.: 11.05.2022

Koulutukset

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Suomen Karateliitto tarjoaa harrastajilleen mukavia ja matalan kynnyksen työpajoja liittyen tiiviisti seuratoimijan arkeen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki karaten, taidon ja ju-jutsun harrastajat, jotka kaipaavat vinkkejä ja virikkeitä omaan toimintaansa.
Webinaarit ovat ilmaisia. Kaikilla osallistujilla on kuitenkin oltava voimassa oleva lisenssi.

11.5.2022, Zoom Seuratoimijan työkalut 3/7
Seurajohtaminen – muutosmatka tulevaisuuteen. Miten johtaa seuraa kohti tulevaisuutta? Vieraana illassa on Kamppailuareena Mikkelin pj Teemu Lohtander

24.8.2022, Zoom Seuratoimijan työkalut 4/7
Sovelletaanko? Kuinka avata seuran ovet sovelletun kamppailun maailmaan?
– Sovellettu kamppailuharjoittelu on suunnattu henkilöille, joilla on erityistä tuen tarvetta esimerkiksi liikkumisessa, ymmärryksessä, puheen tuottamisessa, aistien toiminnassa, suureen ryhmään sopeutumisessa tai suurempi tuen tarve uusien asioiden opettelussa. Illan vieraana on Samalla tatamilla – sovellettua judoa 30 vuotta -kirjan kirjoittaja Marita Kokkonen, joka kertoo, kuinka.seura voi avata oviaan entistä laajemmalle harrastajaporukalle.

29.9.2022, Zoom Seuratoimijan työkalut 5/7
Liiton valmentaja- ja ohjaajakoulutusmahdollisuudet – Koulutuksesta intoa ja osaamista omaan toimintaan
– Valmentaja- ja ohjaajakoulutus tähtää siihen, että osallistuja pystyy oppimaan ohjaus – ja valmennustaitoja ja käyttämään näitä hyväkseen omassa käytännön valmennuksessaan. Ohjaajakoulutuksissa sisältöinä on mm. oppimis- ja opettamistaidot, fyysisten ominaisuuksien kehittäminen, harjoittelun suunittelu, vuorovaikutustaidot jne. Tule kuulemaan, mikä voisi olla sinun polkusi kehittyä ohjaajana ja valmentajana!

25.10.2022, Zoom Seuratoimijan työkalut 6/7
Seuratuki 2023 vinkki-ilta – miten ja mihin OKM:n myöntämää taloudellista tukea voi hakea
– Urheiluseurat voivat hakea OKM:n seurattukea lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen. Tuki voi olla merkittävä rahoituskeino uuden ja innovatiivisen toiminnan käynnistämiseen ja kehittämiseen. Haluatko tietää lisää? Hyppää kuulolle!

30.11.2022, Zoom Seuratoimijan työkalut 7/7
Sanoista tekoihin! Kuinka meillä menee? Strategian seurantaa ja keskustelua yhteisistä asioista
– Tovi uutta strategiakautta 2021-2025 on takana ja nyt onkin aika kerääntyä yhteen keskustelemaan ja vaihtamaan mielipiteitä vuoden onnistumisista ja tulevaisuuden kehityskohteista. Tule mukaan keskustelemaan tai vain kuulolle!

Webinaareihin ovat tervetulleita kaikki SKL.n lisenssilliset harrastajat, ohjaajat ja seura-aktiivit. Aiempaa osaamista tai tietämystä aiheista ei tarvitse olla. Pelkkä kiinnostus riittää. Kunkin illan osallistumislinkki lähtetään osallistujille tapahtumapäivänä alkuiltapäivästä. Kuhunkin webinaariin voi ilmoittautua tapahtumapäivään klo 12 saakka. Webinaarit alkavat klo 18, mutta osallistujia suositellaan tulemaan linkkiin jo 17.50-18 välillä, jotta ehdimme testata laitteet ja yhteydet ennen alkua.

Tilaisuudessa on luonnollisesti alustuksen jälkeen mahdollisuus keskusteluun ja kysymyksiin!

Lämpimästi tervetuloa!