Seurakehitysprosessi 2024 (Liiton jäsenseuroille)

Päivämäärä: 22.02.2024

Sijainti: ETÄ

Rekisteröidy viim.: 04.02.2024

Koulutukset Yleinen

SKP2024

Käsi ylös, jos teidänkin seurassa nähdään pian tähtiä!

Vuoden 2024 alussa avautuu haku ohjattuun seurakehitysprosessiin niille kiinnostuneille ja kehityshaluisille kamppailulajiseuroille, jotka haluavat kehittää toimintaansa määrätietoisesti mm. johtamisen ja hallinnon, talouden, viestinnän, yhteisöllisyyden ja seuran ydintoiminnan eli urheilu- ja liikuntatoiminnan osalta. Mukaan lähtevät seurat saavat ohjausta omalla polullaan, eikä kukaan jää yksin rämpimään.

Teemme kamppailulajeissa tiivistä yhteistyötä seurakehitysprosessin tiimoilta. Kyseessä on noin vuoden mittainen matka oman seuran kehittämisen osalta ja niistä lähtökohdista, missä kukin seura on. Osa seuroista saattaa tavoitella Tähtiseura-statusta ja joillakin seuroilla painopisteenä on kehittää esimerkiksi omaa hallintoaan. Olipa seura missä tilanteessa vain, on se tervetullut mukaan kehityksen polulle!

Etsimme siis kehityksestä kiinnostuneita karate-, taido ja ju-jutsu euroja mukaan prosessiin! Liitteenä on 18.12.2023 pidetyn seurakehitysprosessin diaesitys ja mainos. Hakeminen prosessiin avautui 19.12. ja päättyy 4.2.2024. Hakulomake löytyy täältä: https://forms.gle/3pftkCN1KPRma9oX8

Suomen Karateliitossa yhteyshenkilönä seurakehitysprosessin tiimoilta toimii taidon lajipäällikkö ja liiton koulutusvastaava Sera Kaukola, p. 0505423431, sera.kaukola@karateliitto.fi