School Action Day -tapahtuma

Päivämäärä: 26.09.2024 - 26.09.2024

Sijainti: Vantaa

Ilmoittaudu mukaan toteuttamaan School Action Day -tapahtumaa 26.9.2024!

Kutsu toimijoille ilmoittautumislinkki

Hyvä seuratoimija ja muu yhteistyökumppani!

Olemme Vantaan kaupungin toimesta järjestämässä tänä vuonna Euroopan urheiluviikon lasten ja nuorten liikuntatapahtumaa School Action Dayta, joka pidetään Myyrmäen urheilupuistossa torstaina 26.9.2024. Haemme nyt mukaan yhteistyökumppaneita toteuttamaan tätä suurta liikuntatapahtumaa!

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Opetushallituksen sekä Helsingin ja Espoon kaupunkien kanssa ja tapahtuman kohderyhmänä ovat pääkaupunkiseudun 3.–9. luokkalaiset oppilaat. Viime vuonna tapahtuma järjestettiin Espoossa, jossa oli mukana lähes 60 toimijaa ja noin 4500 lasta. Tarjoamme lajiliitoille ja seuroille mahdollisuuden järjestää lajiesittelypisteitä päivän aikana noin klo 9–11.30 ja 12.15–14.45. Koululuokat ilmoittautuvat joko aamu- tai iltapäivään. Lajiesittelyjen tulee olla toiminnallisia pisteitä, joissa lapsilla ja nuorilla on mahdollisuus kokeilla eri liikuntamuotoja. Iso osa toimijoista sijoitetaan halleihin ja kentille tai niiden välittömään läheisyyteen. Tapahtumatori rakennetaan alueen keskelle lähiliikuntapaikan ympäristöön, johon sijoitetaan ne toimijat, joilla toiminnallinen tekeminen on pienimuotoisempaa. Tapahtumatori kansoittuu eniten keskipäivän aikoihin, kun aamupäivän osallistujat poistuvat omilta pisteiltään ja iltapäivän osallistujat saapuvat.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan oheisesta linkistä:

School Action Day 2024 ilmoittautuminen: Webropolilla luotu kysely (webropolsurveys.com)

Ilmoittautuminen on auki 30.6. asti. Täytäthän ilmoittautumiskaavakkeen myös, vaikka olisit ollut mukana kick-off-tapahtumassa tai muuten jo ilmoittanut osallistumisestasi.

Saatte ilmoittautumisesta vahvistuksen, kun olen sen käsitellyt. Tapahtumapisteiden sijoittelua aletaan tekemään heti ilmoittautumisten saapuessa. Käytössämme on koko urheilupuiston alue sekä lähistöllä sijaitseva urheilutalo, jossa on uimahalli sekä palloiluhalli ja iso liikuntasali.

Liitteenä vielä tapahtuman esite sekä aluekartta.

Minuun voitte olla yhteydessä missä tahansa tapahtumaan liittyvässä asiassa.

Terveisin,

Marika Haag