Karateliiton tähtiseuraseminaari

Päivämäärä: 07.04.2022 - 07.04.2022

Sijainti: ZOOM

Koulutukset

Onko seurasi jo Tähtiseura ja kaipaatte lisävinkkejä? Onko auditointi edessä? Oletteko aikeissa aloittaa etenemisen Tähtiseurapolulla?

Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen yhteinen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.​ Ohjelma tarjoaa seuroille erilaisia työkaluja ja asiantuntijoiden apua seuran itsearviointiin ja auditointiin sekä helppokäyttöisen Tähtiseura-verkkopalvelun Suomisportissa.

Tähtiseura-ohjelman laatutekijät täyttävät seurat tunnistaa Tähtimerkistä. ​Tähtimerkki on lupaus laadusta. Seura saa hyödyntää Tähtiseuratunnusta markkinoinnissa, mikä auttaa esim. uusien jäsenten hankinnassa. Myös monet kunnat ovat ottaneet yhdeksi avustuskriteereistään sen, että seura on Tähtiseura. Tähtiseura on vahva ja tunnettu brändi, joka kertoo seuran laadukkaasta toiminnasta.

Olympiakomitea tarjoaa seuroille maksuttoman Tähtiseura-verkkopalvelunseurakehittäjien tuen, koulutusta, materiaaleja ja erilaista tietoa käytännön kehitystyöhön.

Tähtiseuraohjelmasta voit lukea lisää Olympiakomiten sivuilta.

Nyt kannattaa ehdottomasti osallistua Suomen Karateliiton Tähtiseuraseminaariin jossa saat hyviä vinkkejä aiheeseen liittyen. Tapaaminen järjestetään Zoomissa, joten osallistuminen on helppoa.

Ilmoittautuminen tapahtumaan Suomisportissa tämän linkin kautta

Zoom-linkin tapaamiseen löydät tästä

Ohjelma: