Karateliiton kansallinen Karatepäivä 1.4.2017

Päivämäärä: 01.04.2017 - 01.04.2017

Karateliitto järjestää kansallisen Karate- ja Ju-Jutsu päivän lauantaina 1.4.2017.

Päivän päätapahtuma on Karaten ja Hokutoryu ju-jutsun SM-kilpailut Tampereella.
Kansallisesta päivästä tehdään lehdistötiedote ja SM-kisojen näkyvyyttä hyödynnetään mainonnassa.

Karateliitto suosittelee jäsenseuroja hyödyntämään kansallisen päivän järjestämällä omissa seuroissaan esim. leirejä tai salikilpailuja.
Paikalliseen lehteen kannattaa olla yhteydessä ja pyytää lehteä tekemään juttua seuranne toiminnasta.

Ilmoittaisitteko ystävällisesti Karateliittoon sähköpostilla info@karateliitto.fi  7.4.2017
mennessä seuranne järjestämästä tapahtumasta ja osallistujamäärästä. Suomen Karateliitto raportoi päivän tapahtumasta WKF:lle.

Haetaan yhdessä positiivista näkyvyyttä kamppailulajeille ja tehdään 1.4.2017 päivästä Karateliiton jäsenseurojen päivä.

Ystävällisin terveisin

Petri Tuominen