Hokutoryu ju-jutsu MUSTIEN VÖIDEN LEIRI

Päivämäärä: 07.08.2021 - 08.08.2021

Leirit

Hokutoryu ju-jutsu MUSTIEN VÖIDEN LEIRI 7-8.8.2021, Helsinki

Startti Koronan jälkeiseen elämään!
Leiri on tarkoitettu kaikille vähintään 1. Dan vyöarvon omaaville ju-jutsukoille. Leiriläiset jaetaan Dan-arvojen mukaan useampaan ryhmään. Pitkästä tauosta johtuen harjoitukset rakennetaan siten, että jokaisella on mahdollisuus harjoitella oman kuntonsa rajoissa. Ohjelmassa on myös valmennukseen ja Hokutoryun ju-jutsun ohjaamiseen liittyviä luentoja, sekä koulutusta vyökokeiden valvojille.

LEIRIN JOHTAJA: Soke Auvo Niiniketo 10. Dan

KOULUTTAJAT:
Auvo Niiniketo 10. Dan Timo Hirvonen 8. Dan
Risto Väntär 8. Dan
Kimmo Tenhunen 7. Dan
Sekä useita muita Hokutoryu ju-jutsun huippukoluttajia.

GRADUOINTIKOULUTUS: Koulutus vyökokeiden valvojille. Koulutus on tarkoitettu kaikille mustille vöille, joilla ei vielä ole graduointioikeutta, sekä niille, joiden lisenssi on vanhentumassa.

KILPAILUTOIMINTA: Kilpailutoiminnan kehittäminen seuroissa, sekä turvallisten ja monipuolisten otteluharjoitusten rakentaminen.

VARUSTEET: Ju-jutsugi, säärisuojat, grappling-/nyrkkeilyhanskat, ulkoharjoitteluun sopivat kengät (säävaraus).

LEIRIPAIKKA: Harjoitukset ovat Helsingin ju-jutsuklubin dojolla, osoitteessa Tallberginkatu 1D, 00180 Helsinki. Sään salliessa osa harjoituksista voidaan pitää myös ulkona.

ILMOITTAUTUMINEN JA LEIRIMAKSU: Leirin hinta on 50€. Leirimaksu maksetaan ennakkoon 30.7.2021 mennessä Helsingin ju-jutsuklubi:n tilille FI58 2238 1800 0036 65 tai käteisellä ilmoittautumisen yhteydessä leirin vastaanottoon. Leirille ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Jokaisella (suomalaisella) tulisi olla Karateliiton lisenssi.

MAJOITTUMINEN: Kylpylähotelli Långvik valmistelee edullisen perjantai -sunnuntai paketin leiriläisille. Tarkemmat tiedot julkaistaan piakkoin.
Muut majoitusvaihtoehdot löytyvät osoitteesta Hotels.com.
Myös maksuton majoittuminen dojolla on mahdollista.

ALUSTAVA AIKATAULU:
Lauantai 7.8:
9:30 Leirivastaanotto aukeaa

10:00–11:30 Harjoitus

11:30–12:15 Lounas Ravintola Hima&Sali (Kaapelitehdas C-rappu, 1. krs) 1

12:15–13:15 Luento
13:20–14:40 Harjoitus

15:00–16:00 Graduointikoulutus

18:30- Illallinen lähiravintolan terassilla

Sunnuntai 8.8:

10:00–11:30 Harjoitus

11:30–12:15 Lounas