Shotokan Karate-do

Tommi Lehtimäki 5 dan, jäsen
Leo Närvänen, 4 dan, jäsen
Pekka Karenmaa 3 dan, jäsen

Shotokan Karate-do mustat vyöt (päivitys 4.11.2017)

6 dan. Mikko Ruotsalainen, Seppo Yrtti
5 dan. Lasse Kalliokorpi, Tommi Lehtimäki
4 dan. Marko Luotolinna, Tommi Kalliokorpi, Miika Laine, Leo Närvänen, Petri Niemeläinen
3. dan. Jukka Sauranen, Pekka Karenmaa, Marko Åkerlund, Tommi Rannanvirta, Rauno Lappalainen, Teemu Hämäläinen, Jari Remes, Antti Kivikero, Matias Närvänen
2 dan. Jorma Sulkanen, Sami Tapaninen, Henrik Strang, Saila Rekola, Raimo Nieminen, Joni Kainulainen, Henry Niemi, Riku Tapaninen, Jukka Klippi, Suvi Kaunismäki, Timo Koski
1 dan. Jonna Smedberg, Jyrki Niemi, Sampo Jansson, Ekaterina Fedotova, Markku Mellanen, Johannes Harjula, Jani Tuominen, Jarmo Kivi, Topi Kulmala, Janne Nurmi, Antti Järventaus, Jan Byman, Erik Niemi, Harri Hellgren, Mika Averin, Tero Rajala, Jyri Leisti, Pasi Koljonen, Jani Hyyrynen, Nuutti Karjalainen, Harri Maho, Tanja Raijas, Kaisa Ollila, Otto-Ville Tuli, Ari Uusikartano, Maarit Heino, Anna-Liisa Nulpponen, Janne Rosenqvist, Sara Salmivaara, Tero Kivekäs, Teemu Kivikero, Michael Miettinen, Martti Tyrkkö, Tuomas Suur-Inkeroinen, Markku Rautanen, Jarkko Liedes, Tuula Ropponen, Petri Antikainen, Miska Salonen, Jan Lehtonen, Markus Höglund, Mika Lehtonen, Teemu Simola, Julius Nyholm, Vesa Tuominen, Nuutti Vuori