Shotokan Karate-do

Leo Närvänen 4 dan, jäsen
Pekka Karenmaa 4 dan, jäsen
Petri Niemeläinen 4 dan, jäsen

Shotokan Karate-do mustat vyöt (päivitys 30.3.2019)

6. dan

Mikko Ruotsalainen, Seppo Yrtti

5. dan

Lasse Kalliokorpi, Tommi Lehtimäki

4. dan

Marko Luotolinna, Tommi Kalliokorpi, Miika Laine, Leo Närvänen, Petri Niemeläinen, Pekka Karenmaa, Rauno Lappalainen

3. dan

Jukka Sauranen,Marko Åkerlund, Tommi Rannanvirta, Teemu Hämäläinen, Jari Remes, Antti Kivikero, Matias Närvänen , Jukka Klippi

2. dan

Jorma Sulkanen, Sami Tapaninen, Henrik Strang, Saila Rekola, Raimo Nieminen, Joni Kainulainen, Henry Niemi, Riku Tapaninen, Suvi Kaunismäki, Timo Koski, Tuomas Suur-Inkeroinen, Teemu Kivikero, Harri Maho, Petri Antikainen, Anja Kailanko, Jaakko Majuri, Vesa Tuominen,

1. dan

Jonna Smedberg, Jyrki Niemi, Sampo Jansson, Ekaterina Fedotova, Markku Mellanen, Johannes Harjula, Jani Tuominen, Jarmo Kivi, Topi Kulmala, Janne Nurmi, Antti Järventaus, Jan Byman, Erik Niemi, Harri Hellgren, Mika Averin, Tero Rajala, Jyri Leisti, Pasi Koljonen, Jani Hyyrynen, Nuutti Karjalainen, Harri Maho, Tanja Raijas, Kaisa Ollila, Otto-Ville Tuli, Ari Uusikartano, Maarit Heino, Anna-Liisa Nulpponen, Janne Rosenqvist, Sara Salmivaara, Tero Kivekäs, Michael Miettinen, Martti Tyrkkö, Markku Rautanen, Jarkko Liedes, Tuula Ropponen, Petri Antikainen, Miska Salonen, Jan Lehtonen, Markus Höglund, Mika Lehtonen, Teemu Simola, Julius Nyholm,  Nuutti Vuori, Mika Sokka, Claus Enckell, Aleksi Tuovinen, Pasi Savilaakso, Mika Ekholm, Teea Salonen, Miikka Salonen, Markus Lemberg, Tanja Koskiluoma, Jyrki Lappalainen, Oskar Nyholm, Aapo Kirjavainen, Janni Hämäläinen, Juha Valtonen