Shotokan Karate-do

Leo Närvänen 4 dan, jäsen
Pekka Karenmaa 4 dan, jäsen
Petri Niemeläinen 4 dan, jäsen

Shotokan Karate-do mustat vyöt (päivitys 30.3.2019)

6 dan. Mikko Ruotsalainen, Seppo Yrtti
5 dan. Lasse Kalliokorpi, Tommi Lehtimäki
4 dan. Marko Luotolinna, Tommi Kalliokorpi, Miika Laine, Leo Närvänen, Petri Niemeläinen, Pekka Karenmaa
3. dan. Jukka Sauranen,Marko Åkerlund, Tommi Rannanvirta, Rauno Lappalainen, Teemu Hämäläinen, Jari Remes, Antti Kivikero, Matias Närvänen , Jukka Klippi
2 dan. Jorma Sulkanen, Sami Tapaninen, Henrik Strang, Saila Rekola, Raimo Nieminen, Joni Kainulainen, Henry Niemi, Riku Tapaninen, Suvi Kaunismäki, Timo Koski, Tuomas Suur-Inkeroinen, Teemu Kivikero
1 dan. Jonna Smedberg, Jyrki Niemi, Sampo Jansson, Ekaterina Fedotova, Markku Mellanen, Johannes Harjula, Jani Tuominen, Jarmo Kivi, Topi Kulmala, Janne Nurmi, Antti Järventaus, Jan Byman, Erik Niemi, Harri Hellgren, Mika Averin, Tero Rajala, Jyri Leisti, Pasi Koljonen, Jani Hyyrynen, Nuutti Karjalainen, Harri Maho, Tanja Raijas, Kaisa Ollila, Otto-Ville Tuli, Ari Uusikartano, Maarit Heino, Anna-Liisa Nulpponen, Janne Rosenqvist, Sara Salmivaara, Tero Kivekäs, Michael Miettinen, Martti Tyrkkö, Markku Rautanen, Jarkko Liedes, Tuula Ropponen, Petri Antikainen, Miska Salonen, Jan Lehtonen, Markus Höglund, Mika Lehtonen, Teemu Simola, Julius Nyholm, Vesa Tuominen, Nuutti Vuori, Mika Sokka, Claus Enckell