Shoko-ryu

Timo Nurmi 6 dan
Joni Lybeck 5 dan
Pekka Ström 4 dan

Shoko-ryu mustat vyöt (Päivitetty 4.1.2016)

6.dan: Kimmo Koski, Timo Nurmi
5 dan: Risto Tuominen, Joni Lybeck, Jorma Terrilä
4 dan Pekka Ström, Robert Paajanen, Erik Raittinen, Jukka Jokinen, Kim Waenerberg

3 dan: Kai Wikberg, Kari Jäntti, Jouko Turunen, Mikko Ruotsalainen, Janne Timonen, Tapio Pirttioja, Jussi Immonen, Jussi Keskinen, Ilkka Karlsson, Jori Ala- Keturi, Petri Tuominen, Seppo Tarkkonen

2 dan: Harri Keskinen, Tero Seppänen, Juha Silvennoinen, Ari Kaunismäki, Tiina Airola-Siponmaa, Mika Sundqvist, Minna Hellsten, Ari Lehmustoinen, Patrick Tambick, Marjut Rissanen, Eikka Kaunismäki-Gröhn, Jussi Keskinen, Jussi Immonen, Dmitri Pospelov

1 dan: Jarmo Backman, Klaus Björkman, Ari Mahlanen, Markku Kujala, Tero Vehviläinen, Tomasz Trecewski, Tuomo Sihvola, Ari Viljama, Pentti Peltola, Jorma Jokiaho, Pepe Orellana, Hanne Österberg, Matti Kauppi, Janne Pasanen, Ari Lehmustoinen, Sami Ruotsi, Hannu Puhakka, Unto Virkkala, Ahti Vallivuori, Are Kivelä, Leo Närvänen, Amgad Mahmoud, Reeta Korhonen, Markku Saarelainen, Ilkka Karlsson, Maija Ijäs, Maija Saarema, Tero Haapanen, Esa Ronkainen, Matti Järvinen, Henrik Strang, Antti Järventaus, Jukka Korpijaakko, Veli-Pekka Somila, Matias Närvänen, Kristian Turunen, Rami Kiskola, Tuomas Aittomäki, Tommi Toivonen, Timo Leivo, Ari Kinnunen, Tomi Leivo, Pekka Kuusela, Kari Niinimäki, Oskari Rajala, Eero Karila, Jukka Kauto, Nina Kovalainen, Jorma Laukka, Vesa Mäkelä, Sami Neuvonen, Tomi Pitkänen, Kari Tuuli, Petri Viro, Miikka Tuhkiainen, Merilyn Rikkinen, Oskari Rajala