Koryu Uchinadi

Ari Nuutinen

Jari Tuominen

Juha Tuominen

Koryu-Uchinadi mustat vyöt (Päivitetty 6.5.2023)

7. dan: Ante Brännbacka

5.dan: Jan-Peter Nummela

4.dan: Jarmo Bäckman, Jyrki Innanen

3. dan: Roy Hursti, Esko Kokkonen, Marko Kauppinen, Juha Tuominen, Jari Tuominen, Ari Nuutinen, Henri Autio

2. dan: Raija Brännbacka, Ari Lappinen, Petteri Nieminen, Markku Lauronen, Jukka Valanto, Juho Lankinen, Jarkko Lakso, Pasi Lehtonen, Aura Piha, Teemu Pauha, Timo Leivo, Kristian Ahlroth, Veli-Pekka Somila, Tiina Airola-Siponmaa, Annika Gustafsson

1. dan: Aki Kananen, Helena Lehtinen, Mikko Männikkö, Kaj Granholm, Miska Joensuu, Katja Kalliokoski, Patrick Martin, Matti Takala, Anders Grahn, Nico Wik, Kenneth Rantala, Jari Järveläinen, Pia Romppanen, Lasse Lagerbohm, Aki Kuitunen, Anne Nyberg, Daniel Sanström, Jari Lehtiö, Kirsi Lindroos, Lassi Lindblom, Ilkka Ferm, Max Holm, Emma Kirjokivi, Zoriana Tchaban, Anttoni Välimaa, Tero Väyrynen, Benjamin Ahlblad, Mika Pääkkönen, Jari Virtanen, Mikko Aarnio, Tommi Toivonen, Olli Tyrkkö, Niklas Kevin, Jarkko Ripsomaa, Tapio Salminen, Aki Immonen, Leena Wulff, Mikko Helminen, Kenneth Kaarnimo, Matias Kalima, Juha Roponen, Juho Rönkkö, Pietari Saurama, Marcos Canals, Isto Kaitosaari, Julia Kylmälä, Juha Valli, Miika Juurakko, Noora Salokoivu, Saija Papunen, Ville Ojaniemi