Koryu Uchinadi

Jarmo Bäckman
Jyrki Innanen
Jan-Peter Nummela

Koryu-Uchinadi mustat vyöt (Päivitetty 4.12.2014)

6. dan kyoshi: Ante Brännbacka
4. dan: Jan Peter Nummela
3. dan: Roy Hursti, Esko Kokkonen, Marko Kauppinen, Jarmo Bäckman, Jyrki Innanen, Juha Tuominen, Jari Tuominen

2. dan: Raija Brännbacka, Ari Lappinen, Petteri Nieminen, Markku Lauronen, Jukka Valanto, Juho Lankinen, Ari Nuutinen, Jarkko Lakso, Pasi Lehtonen, Henri Autio, Aura Piha, Teemu Pauha, Timo Leivo, Kristian Ahlroth, Veli-Pekka Somila, Tiina Airola-Siponmaa, Annika Gustafsson

1. dan: Aki Kananen, Helena Lehtinen, Mikko Männikkö, Kaj Granholm, Miska Joensuu, Katja Kalliokoski, Patrick Martin, Matti Takala, Anders Grahn, Nico Wik, Kenneth Rantala, Jari Järveläinen, Pia Romppanen, Lasse Lagerbohm, Aki Kuitunen, Anne Nyberg, Daniel Sanström, Jari Lehtiö, Kirsi Lindroos, Lassi Lindblom, Ilkka Ferm, Max Holm, Emma Kirjokivi, Zoriana Tchaban, Anttoni Välimaa, Tero Väyrynen, Benjamin Ahlblad, Mika Pääkkönen, Jari Virtanen, Mikko Aarnio, Tommi Toivonen, Olli Tyrkkö, Niklas Kevin, Jarkko Ripsomaa, Tapio Salminen, Aki Immonen, Leena Wulff