Kokusai Shorinjiryu Karatedo

Puheenjohtaja: Soshi Yuji Matsuoi 8. dan Hanshi
Jäsenet: Soshi Yuji Matsuoi 8. dan Hanshi, Otto Karjalainen 6. dan Kyoshi, Rauno Holopainen 6. dan Kyoshi, Anssi Ulvinen 5. dan Renshi

Juniorivastaavat: Anssi Ulvinen 5. dan Renshi, Sami Poola 4 .dan Renshi, Simo Vuorinen 3. dan

Sihteeri: Hannu Sistonen 4. dan Renshi

Kokusai Shorinjiryu Karatedo mustat vyöt (päivitetty 26.1.2016)

6.dan Kyoshi: Esko Enström, Rauno Holopainen, Tero Lompolo, Otto Karjalainen
5.dan Renshi: Tuulikki Böhmisch, Kirsi Väänänen, Anssi Ulvinen, Kimmo Nissinen, Jukka Hänninen, Vesa Salminen
4. dan Renshi: Markku Eronen, Satu Herno, Yoshio Kawanowa, Olli Kihlberg, Anton Puolakka, Hannu Sistonen, Veli-Matti Tervola, Lauri Wesslin, Sami Poola, Kari Innilä, Mikko Ollakento, Kinnunen Markus, Pasi Mäkinen, Sami Poola, Hannu Sistonen, Stanislav Kulakov
3. dan: Juha Kilponen, Ville Juuti, Janne Kilpeläinen, Toni Stenberg, Niko Ahonen, Tuula Kajolinna, Antti Määttä, Markkus Puolakainen, Lauri Rosenius, Henri Ruutala, Ville Sammalkorpi, Simo Vuorinen
2. dan: Ilpo Huru, Päivi Jämsä, Harri-Pekka Kaukonen, Sami Kauranen, Jani Koskinen, Sakari Marttila, Olli Mäkipää, Mikko Ojamaa, Ilkka Pääkkönen, Kaisa Simola, Tarja Matsuoi, Sari Moore, Markku Pussinen, Silja Saviranta, Kaisu Sutinen, Marko Sutinen, Jukka Tarkiainen, Pekka Tarkiainen, Antero Timonen, Kari Vauhkonen, Hannu Väänänen
1. dan: Backnäs Teemu, Fredrik Boxberg, Susanna Cygnel, Auri Hautala, Iiris Hautala, Sebastian Johansson, Matti Keränen, Timo Pietilä, Leena Pohjola, Max Ruokanen, Tero Ruotsalainen, Susanne Ångerman, Hannamari Hintsa, Matti Kankkonen, Tero Kasper, Markku Katajisto, Mirta Kess, Antti Kivinen, Antti Koivula, Jaana Korhonen, Ilari Korte, Martti Kuosmanen, Jarkko Kyrö, Eeva Lampinen, Harri Minkkinen, Olli Mäkipää, Jari Niemelä, Hannu Oinas, Joni Ovaskainen, Hemmo Papinoja, Harri Pehkonen, Mirka Pohjanniemi, Leena Pohjola, Kari Pulkkinen, Tuomo Rinne, Toni Simola, Markku Sulasma, Aki Teivainen, Kati Tillander, Juha Toivanen, Mikko Viitala, Pekka Voutilainen, Ville Uusheimo, Tuomo Saari, Tarja Tapio-Virkki