Työssäoppimisjaksolla Karateliitossa

08.01.2020

Yleinen

Moi!

Olen Teemu, 16-vuotias poika Lahdesta. Harrastan karatea seurassa nimeltä Lahden karate ja olen harrastanut karatea n. 10 vuotta. Opiskelen liiketoimintaa ensimmäistä vuotta Salpauksessa Lahdessa. Olen työssäoppimisjaksolla kolme kuukautta karateliitossa Helsingissä.

Nyt olen Karateliiton toimistolla Helsingissä ja tulen tänne junalla joka aamu. Täällä on muidenkin kamppailulajiliittojen toimistot samassa tilassa, jonka takia täällä on mukava ja hauska ilmapiiri, eli siis kiva tehdä töitä. Minun työnkuvaani kuuluu erilaiset toimistotehtävät ja työtapoihin tutustuminen.

Ensimmäisenä päivänä, kun tulin tänne ajattelin, että minkälaista nyt seuraavat kolme kuukautta tulee olemaan. Hetken töitä tehdessä tajusin, että tämähän tulee olemaan ihan hauskaa, koska saan tehdä töitä, jotka liittyvät jotenkin minun omaan harrastukseeni. Tykkään olla täällä myös siksi, koska täällä on positiivinen ja mukava ilmapiiri.

Minun pitäisi oppia työssäoppimisajalla töissä olemisen rytmiä, asiakaspalvelua ja käyttämään erilaisia sovelluksia. Olen positiivisella mielellä työssäoppimisjaksoon, koska on kiva nähdä lajiani myös tältä puolelta.