Suomen Karateliitto lähtee kohti uutta strategiakautta yhdessä seurojen kanssa

02.09.2021

Yleinen

Suomen Karateliitto on yhdessä jäsentensä kanssa työstänyt uutta strategiaa vuosille 2021-2025 ja strategia hyväksyttiin kevätliittokokouksessa 12.4.2021. Strategian taustalla on kentälle tehdyt kyselyt ja liiton monilajinen strategiaryhmätyöskentely. Kiitos kaikille lukuisille seuratoimijoille ja luottamushenkilöille strategian valmisteluun antamastanne panoksesta!

Seuraavassa on esitetty yksi yksinkertainen strategiasivu, johon on kiteytetty liiton strategia vuosille 2021-2025. Ajatuksena on 1+4 malli -> Strategiakauden ensimmäisenä vuonna keskitymme koronaepidemian aiheuttaman poikkeustilanteen hallintaan ja Tampereella järjestettäviin nuorten EM-kilpailuihin. Vuosina 2022-2025 keskitymmekin sitten strategian määrätietoiseen toteutukseen yhdessä harrastajien, seurojen ja liiton eri toimijoiden kanssa.

Suomen Karateliiton strategia vuosille 2021-2025

Strategiatyön tarkoituksena on antaa suuntaviivat sille, kuinka voimme yhdessä rakentaa Sinun liitostasi yhteisistä arvoista ponnistava Suomen paras kamppailulajiliitto. Yhdessä valituilla strategisilla valinnoilla ON merkitystä siinä, millä tavalla pyrimme toteuttamaan missiotamme kohti visiota.

Kaikkia näitä, ja sitä, millaista toimintaa ja palveluja seurat liitolta toivovat, voimme käsitellä yhdessä, kun järjestämme yhteisen tapaamisen kaikille monilajiliittomme jäsenille 22.9.2021. Tapaamisen tarkoituksena on miettiä maanläheisiä keinoja, joilla voimme tavoitteeseemme päästä ja edistää strategian toteutumista. Toivomme mahdollisimman monen seuratoimijan osallistuvan keskusteluun, jossa kaikilla on mahdollisuus osallistua mielipiteiden vaihtoon. Luvassa ei siis ole pelkkiä puhuvia päitä.

Pistä siis kalenteriisi merkintä 22.9. klo 17.00-18.00. Tilaisuutta on yhdessä kanssamme avaamassa Olympiakomitean puheenjohtaja Jan Vapaavuori. Klo 18 jälkeen halukkailla on mahdollisuus jäädä vielä keskutelemaan aiheesta liiton eri toimijoiden kanssa.

Ilmoittaudu Suomisportissa viimeistään tapahtumapäivänä klo 12, niin saat samalla osallistumislinkin tapahtumaan!