Kokouskutsu karateliiton kevätkokoukseen 2020

02.06.2020

KOKOUSKUTSU

Liittokokous

Suomen Karateliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään

Helsingissä 23.6.2020.

Kokousaika: tiistaina 23.6.2020 klo 16:30 alkaen.

(valtakirjojen tarkastus aloitetaan kello 16.00)

Kokouspaikka: Sporttitalo,Valimotie 10 00380 Helsinki

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä liiton sääntöjen päivittäminen OKM:n vaatimusten mukaisiksi.

Kokoukseen osallistuminen on verkkoyhteyden kautta mahdollista ja suositeltavaa. Verkko-osallistuminen järjestetään Zoom -alustalla ja edellyttää ennakkoilmoittautumista. Ohjeet verkko-osallistumiseen informoidaan lähempänä kokousta.

Eduskunta on hyväksynyt lain, jolla voidaan väliaikaisesti poiketa yhdistyslain määräyksistä koronapandemian leviämisen rajoittamiseksi. Laki helpottaa yhdistysten toimintaa sallimalla tiettyjä poikkeuksia yhdistyslakiin. Linkki lakiin (PDF)

KEVÄTKOKOUKSEN EDUSTAJAT ON ILMOITETTAVA LIITTOON 17.6.2020 MENNESSÄ OHEISELLA VALTAKIRJALLA SÄHKÖPOSTITSE info@karateliitto.fi

Kokousmateriaali julkaistaan Karateliiton verkkosivuilla kokousta edeltävällä viikolla.

Jäsenseuran edustajalla on oltava edustamansa seuran antama valtakirja. valtakirja tulee olla seuran sääntöjen mukaisten ja PRH:n merkittyjen nimenkirjoittajien allekirjoittama.

Liittokokousedustajan tulee olla liiton jäsenenä olevan yleishyödyllisen yhdistyksen tai oikeustoimikelpoisen yhteisön jäsen. Äänioikeutettuja ovat rekisteröidyt yhdistykset, jotka on hyväksytty liiton varsinaisiksi jäseniksi. Jäsenmaksu tulee olla maksettu vuodelta 2020.

TERVETULOA KOKOUKSEEN

Suomen Karateliitto ry
Hallitus

valtakirja kevätliittokokous 2020

Kokouskutsu kevätliittokokous 23.6. 2020

Kevätkokouksen materiaalit liitetiedostoina sivun alalaidassa.

Ladattavat tiedostot:

Esityslista kevätliittokokous 2020