Suomen Karateliitto ry:n kevätliittokokous 12.4.2021

25.03.2021

Kevätkokous 12.4.2021

Suomen Karateliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään Helsingissä 12.4.2021.

Kokousaika: maanantaina 12.4.2021 kello 18.00 (kirjautuminen klo 17:45-18:00)

Kokouspaikka: Sininen aula Sporttitalo, Valimotie 10, 00380 Helsinki tai etäyhteydellä.

Osallistuminen mahdollista joko etäyhteydellä(suositeltava) tai paikan päällä.

Kokous järjestetään etäkokouksena eduskunnan säätämän poikkeamislain (677/2020) nojalla. Laki mahdollistaa etäosallistumisen ja ennakkoilmoittautumisen käytön yhdistysten vuosikokouksissa kesäkuun 2021 loppuun asti.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Erityisesti huomioitavaa koronapandemian vuoksi:

Jäsen voi käyttää jäsenoikeuksiaan kokouspaikalla tai etäyhteyden välityksellä.

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite, josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen kevätkokoukseen viimeistään pe 9.4. 2021 klo 12.00 mennessä. Tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Ilmoittautumisvaatimus on ehdoton, jotta järjestäjille jää aikaa tehdä paikan päällä turvalliset kokousjärjestelyt ja lähettää ilmoittautuneille tarvittavat linkit.

Kokouksen järjestelyissä otetaan huomioon AVI:n päätös:

”Kaikki sisä- ja ulkotiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset on kielletty määräajaksi kuitenkin siten, että korkeintaan kuuden henkilön yleisötilaisuuksien ja kokouksien järjestäminen sallitaan edellyttäen, että turvallisuus niissä voidaan varmistaa noudattaen opetus- ja kulttuuriministeriön ja THL:n 21.9.2020 antamaa ohjetta. Korkeintaan kuuden hengen tilaisuuksista tulisi järjestää vain ehdottoman välttämättömät, kuten lakisääteiset yhtiökokoukset ja yhdistysten kokoukset, ja näissäkin tulee hyödyntää etäyhteyksiä aina kun se on mahdollista.

Rajoitukset ovat voimassa 14.4.2021 saakka. Päätöksen rajoituksesta on tehnyt Etelä-Suomen aluehallintovirasto. ”

Ilmoittautumisen yhteydessä jäsenen tai hänen edustajansa on pe 9.4.2021 klo 12.00 mennessä:

1. toimitettava valtakirjansa skannattuna osoitteeseen info@karateliitto.fi
  2. sitovasti ilmoitettava osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä.
  3. sitovasti ilmoitettava se sähköposti, johon hänelle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen

äänestyksiin liittyviä linkkejä sekä etäosallistujille tarvittavat linkit.

1. ilmoitettava se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana

Tarkempi ohjeistus äänestysjärjestelmän käytöstä lähetetään ilmoittautumisajan sulkeuduttua ilmoittautuneille.

Suosittelemme vahvasti:

etäosallistumista

läsnäolijoille kasvomaskin käyttöä

tarvittaessa tulostamaan kokousaineistoista paperiversiot itse – kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla.

Pysythän kotona, jos sinulla on vähäisiäkin hengitystie- tms. flunssan tai muun sairauden oireita

Pese ja desinfioi kädet heti kokouspaikalle tullessasi – tervehtimiset ja liikkumiset kokouspaikalla turvavälit huomioiden

Ilmoittautuminen kevätkokoukseen:

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita, osallistutko kokoukseen etäyhteyden kautta vai tulemalla paikan päällä (valtakirjan toimitus etukäteen pe 9.4.2021 klo 12.00 mennessä osoitteeseen info@karateliitto.fi). Ilmoittautumisen yhteydessä tulee myös vahvistaa erikseen sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero.

Äänioikeutettuja ovat rekisteröidyt yhdistykset, jotka on hyväksytty liiton varsinaisiksi jäseniksi. Jäsenmaksu tulee olla maksettu vuodelta 2021

TERVETULOA KOKOUKSEEN!

Suomen Karateliitto ry