Sääntömääräinen kevätkokous 23.6.2020 – kokouksen päätökset

26.06.2020

Suomen Karateliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestettiin poikkeuslainsäädännön antaman mahdollisuuden mukaan Karateliiton sääntöjen määräämän määräajan ulkopuolella 23.6.2020. Lisäksi poikkeuslainsäädäntö mahdollisti etäosallistumisen kokoukseen ja sitä mahdollisuutta hyödynsikin 11 seuraa. Kaikkiaan kokouksessa oli mukana 13 seuraa.

Kokouksessa edustettuina olivat seuraavat jäsenseurat (suluissa kokousedustaja)

Oulun Karateseura ry (Mika Alamaula)

Turun Jujutsuseura ry (Petri Kolehmainen)

Budoseura Oulun Musokai ry (Toni Stenberg)

Seitokai Karate-Do Shotokan ry (Tiago Mendes Sampaio Pedroso)

Kuopion Karateseura ry (Marjaana Rantala)

Shuyokai Shotokan Karate-Do ry (Petri Niemeläinen)

Yliopiston taido ry (Tommi Laine)

Lohjan Kamppailukeskus ry (Harry Heinonen)

Sportkarate ry (Petri Tuominen)

Mäntsälän Budoseura ry (Kari Pulkkinen)

Helsingin Ju-jutsuklubi ry (Auvo Niiniketo)

Vantaan Budo-kai ry (Hannu Samuli Halmesaari)

Tapanilan Erän karate (Nea Vallenius)

Lisäksi kokouksen osallistuivat:
Hallituksen jäsen Marianne Malm
Hallituksen puheenjohtaja Kimmo Koski
Toiminnanjohtaja Anssi Kaltevo

Kokouksen puheenjohtaja toimi Kimmo Koski, sihteerinä Anssi Kaltevo ja pöytäkirjan tarkastajina Marjaana Rantala ja Tiago Mendes Sampaio Pedroso.

Kokous hyväksyi hallituksen esityksen toimintakertomukseksi 2019 seuraavin lisäyksin: liitteeksi tasa-arvomittarit 2017-2020.

Kevätkokous hyväksyi toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2019. Tilinpäätöksessä Karateliiton toimintakulut ovat – 759 371,58 euroa ja tuotot + 780 878,40. Tilinpäätöksen tulos on + 21 506,82. Tilikauden päättyessä liiton taseen oma pääoma on + 227 412,16. Kokous myönsi hallitukselle ja muille tilivelvollisille vastuuvapauden.

Kokouksessa valittiin liiton tilin- ja toiminnantarkastajat seuraavalle kalenterivuodelle. tilitarkastajaksi Bengt Nyholm (KHT), toiminnantarkastajaksi Seppo Tarkkonen ja varatoiminnantarkastajaksi Tiago Mendes Sampaio Pedroso

Lisäksi liittokokous hyväksyi hallituksen esittämät Suomen Karateliitto ry:n päivitetyt säännöt, jotka täyttävät nykyiset Opetus- ja kulttuuriministeriön ja Suomen Olympiakomitean vastuullisuusvaatimukset.

kokouksen materiaalit ja asiakirjat löytyvät:

Kokouskutsu karateliiton kevätkokoukseen 2020