Hallituksen päätöksiä

Suomen Karateliiton hallitus julkaisee jatkossa säännöllisesti lyhyen yhteenvedon hallituksen kokouksissa tehdyistä päätöksistä.

Lisätietoja antaa tarvittaessa puheenjohtaja Harry Heinonen: harry.heinonen@karateliitto.fi

Yhteenveto hallituksen kokouksen 1.10. päätöksistä

• Hyväksyttiin Kaarinan urheilijoiden karatejaos Karateliiton jäseneksi.
  • Hyväksyttiin Karateliiton toimintasuunnitelma ja budjetti vuodelle 2025.
  • Hyväksyttiin Kamppailulajien yhteiset kurinpitosäännöt.
  • Hyväksyttiin Karateliiton sääntöpäivitykset vietäväksi syyskokoukseen.
  • Valittiin Titta Keinänen ja Aaro Tuominen liiton hallituksen asiantuntijajäseniksi.
  • Hyväksyttiin WKF-diplomin hakemuksen säännöt.
  • EUSA-Games 2032 – Karateliitto lähtee mukaan järjestämään karatekilpailun osuutta.
  • Palkitaan henkilöt, joihin Karateliiton karaten ja ju-jutsun vuoden valinnat kohdistuvat Urheilugaalassa 16.01.2025.
  • Visio-Dojo työskentely (työpajojen sarja hallituksen jäsenille ja muille avainhenkilöille, joissa muodostetaan yhteinen ymmärrys, näkemys  ja toimenpiteet Karateliiton tulevaisuuteen).  Työpajat käynnistyvät tänä syksynä seuraavasti: 23.10, 13.11 ja 11.12 klo 16.30-17.15.