Tuomaripäivät (karate)

Koulutukset Tapahtumat Tuomaritoiminta

TERVETULOA KARATELIITON TUOMARIKOULUTUKSEEN

PAJULAHTEEN 23.-24.9.2022

Koulutuspäivät on tarkoitettu sekä tuomarilisenssin omaaville, että tuomaritoiminnan aloittamisesta kiinnostuneille. Koulutuspäivät sopivat mainiosti myös valmentajille ja huoltajille, jotka haluavat kehittää WKF-sääntötuntemustaan.

Päivien aikana sinulla on mahdollisuus suorittaa teoriakokeet tai korottaa/päivittää jo olemassa oleva tuomarilisenssi. Kouluttajina toimivat Suomen Karateliiton tuomarivaliokunnan jäsenet. Samaan aikaan Pajulahdessa on Karateliiton maajoukkueen leiri, mikä mahdollistaa laadukkaan käytännön harjoittelun!

Koulutuspäivät alkavat perjantaina alkaa klo 18 (luennot) ja päättyvät lauantaina noin klo 16 (kokeet ja käytännön harjoittelu). Tarkempi aikataulu lähetetään ilmoittautuneille ennen koulutusta.

HINTA:

Koulutuksen hinta majoittuville on 150 € (sisältää: yksi yö 2hh, koulutus, teoriakokeet ja ruokailut pe päivällinen ja la aamupala ja lounas). Tuomarilisenssin omaavalle 140 euroa.

Perjantain luennoille on mahdollista osallistua myös Zoomin kautta, jos et pääse paikan päälle Pajulahteen. Koulutuksen hinta on 50 €, jos suoritat tuomarilisenssiä lauantaina. Tuomarilisenssin omaavalle 40 euroa.

Pelkkä luento perjantaina on 20 €. Linkki lähetetään sähköpostin kautta ilmoittautuneille. Tuomarilisenssin omaavalle 10 euroa.

Mikäli sinulla on majoitustarve, olethan yhteydessä Karateliiton toimistoon, info@karateliitto.fi.

ILMOITTAUTUMINEN:

Ilmoittautuminen 9.9.2022 mennessä Suomisportin linkin kautta: https://www.suomisport.fi/events/11faf92d-414f-49f7-80e9-cafee1d4ed57

Vain perjantain luennolle ilmoittautuminen (etä)

Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, suoritatko kirjallisen kokeen lauantaina. Maksamalla maksun varmistat osallistumisesi.

HUOM!

Valmistaudu lukemalla säännöt etukäteen ja mieti askarruttavia kysymyksiä! Karateliiton sivuilla (www.karateliitto.fi) kohdassa “Seuroille – Materiaalipankki” löytyvät kilpailusäännöt sekä suomeksi että englanniksi.

Jos haluat ostaa uuden tuomarikravatin, niin ilmoita siitä tuomarivaliokunnan puheenjohtajalle osoitteeseen: pirkkoheinonen73@gmail.com 19.9.2022 mennessä.

LISÄTIETOJA:

Pirkko Heinonen, tuomarivaliokunnan puheenjohtaja