SUEKin antidoping- ja Häirintävapaa urheilu -webinaarit

20.04.2020

COVID-19 -pandemian vuoksi Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry järjestää toistaiseksi koulutuksensa etä- ja verkkokoulutuksina. Osa jo sovituista tilaisuuksista siirretään uuteen ajankohtaan. Näiden lisäksi SUEK järjestää kevään aikana webinaareja.

Häirintävapaa urheilu -webinaarit

Aluejärjestöihin suunnatun Häirintävapaa urheilu -koulutuskiertueen perutuille koulutuspäiville etsitään uusia koulutuspäiviä syksyyn. Koulutuskiertueen siirtymisen vuoksi SUEK toteuttaa seuraavat urheiluseuroille suunnatut webinaarit:

Häirintävapaa urheilu -webinaari ke 6.5. klo 17:00–19:00
Häirintävapaa urheilu -webinaari to 14.5. klo 17:00–19:00

Antidopingkoulutukset

Lajiliitot voivat edelleen tilata SUEKilta antidopingkoulutuksia, jotka toteutetaan etäyhteyksillä. SUEK järjestää antidopingwebinaarit, urheilijoille ja valmentajille:

Antidopingkoulutus urheilijoille ma 11.5.2020 klo 17:00–18:30
Antidopingkoulutus valmentajille ti 12.5.2020 klo 17:00–18:30

Urheilijat, valmentajat ja kaikki muut urheilutoimijat voivat helposti oppia ja varmistaa tietonsa antidopingasioista myös Puhtaasti paras -verkkokoulutuksen avulla. Koulutuksen voi tehdä missä ja milloin vain, ja se toimii myös mobiililaitteilla. Lajiliitot pystyvät hyödyntämään verkkokoulutusta itsenäisesti myös omissa urheilija- ja valmentajakoulutuksissaan.