Seuravaikuttajien päivässä innostuttiin, ideoitiin ja verkostoiduttiin

18.08.2022

13.8.2022 Seuravaikuttajien päivä kokosi karate-, taido-, ja jujutsuseurojen puheenjohtajia, valmentajia ja muita seurojen operatiivisia toimijoita päiväksi Pajulahteen keskustelemaan ajankohtaisista asioista, osallistujia oli päivässä mukana myös etäyhteydellä.

Työpajojen ja kehityskeskustelujen lisäksi tarkoitus oli antaa ajankohtaiskatsaus karateliiton eri osa-alueisiin, kuten seuratyöhön, valmennus- ja kilpailutoimintaan, koulutukseen, tähtiseuratoimintaan ja aluetoimintaan.

Päivän aiheita käsiteltiin hallituksen puheenjohtaja Kimmo Kosken, urheilutoimenjohtaja Anssi Kaltevon, lajipäällikkö Sera Kaukolan, järjestöpäällikkö Suvi Savolaisen ja työvaliokunnan puheenjohtaja Harry Heinon vetäminä.

Aamupäivän aikana oli mahdollisuus käydä tutustumassa karateliiton valmennusryhmien harjoituksiin liikuntahallissa samalla kun liiton hallitus kokousti. Tatami veti täyteen innokkaita kata -ja kumiteryhmien harjoittelijoita valmentaja Kai Keinäsen ja muiden valmennustiimiin kuuluvien johdolla. Yhteisen liiton tarjoaman lounaan jälkeen siirryttiin päivän aiheisiin kokoustiloihin ja kotiin viemisiksi osallistujat saivat vielä liiton t-paidat muistoksi päivästä.

Seuravaikuttajien päivä järjestettiin ensimmäistä kertaa tässä konseptissa. Päivään osallistui lähes 30 seuratoimijaa. Vertaistuki ja ajatustenvaihto oli keskiössä seuravaikuttajien päivässä.

Kiitos osallistujille antoisista keskusteluista!