OSAAJIA HAETAAN

17.08.2017

HYVÄ KARATEVAIKUTTAJA

Osaajia haetaan! Suomen Karateliitto ry:n syysliittokokouksessa 2.12.2017 valitaan liitolle uusi puheenjohtaja sekä kaksi (2) hallituksen jäsentä. Toinen hallituspaikka on ns. mandaattipaikka, jonka täyttämisestä tekee esityksen liiton Ju-Jutsuvaliokunta. Suomen Karateliitto ry:n liittohallitus pyytää jäsenseuroja tekemään ehdotuksensa henkilöistä kyseisille paikoille. Ehdotusta tehtäessä tulee pyrkiä siihen, että hallituksessa on riittävässä määrin edustettuina molemmat sukupuolet, eri ikäryhmät, maan eri osat ja strateginen, monipuolinen järjestö- ja liikuntaosaaminen.

Toimeksiannon täyttämiseksi pyydämme sinua, yhdessä seurasi jäsenistön kanssa miettimään ja esittämään mahdollisia henkilöitä Suomen Karateliiton hallitukseen. Tehtävänä on osallistua suomalaisen karaten kehittämiseen urheilumuotona, nuorten ja aikuisten harrastuksena sekä myös hyvänä elämäntapana.

Pyydämme ehdolle asettuvien henkilöiden täyttämään oheisen ansioluettelon ja lähettämään se täytettynä osoitteeseen info@karateliitto.fi tai kirjepostilla osoitteeseen Suomen Karateliitto ry, Radiokatu 20, 00240 Helsinki 31.10.2017 mennessä. Tiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Mahdolliset tiedustelut 0400 237887 tai info@karateliitto.fi

Ohessa on FAQ dokumentti, josta selviää asioita työskentelystä Suomen Karateliiton hallituksessa.

Terveisin Suomen Karateliitto Hallitus

Toiminnasta