Oletko se sinä?

14.10.2022

Ei me aleta valehtelemaan. Hommaahan siinä välillä riittää, eikä siitä aina hirveästi kiitosta saa. Joskus ihan toisinpäin.

Mutta on se ihan hienoakin kun saa olla näköalapaikalla edistämässä liiton edustamien lajien edellytyksiä ja kehittämässä seurojen toimintaa. Usein työ on jopa hieman näkymätöntä taustatyötä, mutta seurojen eteen tehdään kyllä töitä ihan urakalla. Ja Karateliiton hallitus on nimenomaan hieno paikka saada kokonaiskuva myös seuratoiminnan edellytysten parantamisesta.

Karateliiton hallituksessa vapautuu 2 paikkaa, joihin valitaan 5.11. liittokokouksessa uudet henkilöt. Hallituksessa jatkavat edelleen puheenjohtaja Kimmo Koski, varapuheenjohtaja Auvo Niiniketo, jujutsun edustaja Manne Tiensuu, taidon edustaja Marianne Malm sekä Harry Heinonen ja Mika Alamaula.

Uusilta innokkailta hallitusihmisiltä haluamme näkemystä ja kokemusta lajista sekä mieluusti myös kokemusta yhdistystoiminnasta liiton lajien parissa. Erityisiä alueita joihin osaajia kaivataan ovat aluetoiminnan kehittäminen, soveltavan liikunnan kehittäminen sekä kilpailunjärjestelyn kehittäminen ja koordinointi.

Hallituksen jäsenenä sinun tulee olla valmis kokoustamaan noin kerran kuukaudessa (etä/live), ottamaan selkeää vastuuta jostain osa-alueesta toiminnan kehittämisessä, sekä hyvää yhteistyökykyä. Liiton toimisto on apuna ja hallituksen jäsen toisinaan heidän apunaan. Yhdessähän tätä tehdään.

Jos uskot olevasi oikea henkilö, ota reilusti yhteyttä ja kerro hiukan itsestäsi. Lopulliset valinnathan tekee toki liittokokous, mutta ajattelimme jo hiukan etukäteen kartoittaa halukkaita, kyvykkäitä ja innokkaita.

Lisätietoja:

Kimmo Koski, kimmo.koski@csc.fi