Karateliiton tuomaripäivät

25.09.2017

TERVETULOA KARATELIITON TUOMARIPÄIVILLE

PAJULAHTEEN 14.–15.10.2017

Koulutuspäivät on tarkoitettu sekä tuomarilisenssin omaaville, että tuomaritoiminnan aloittamisesta kiinnostuneille.
Koulutuspäivät sopivat mainiosti myös valmentajille ja huoltajille, jotka haluavat kehittää WKF-sääntötuntemustaan.

Päivän aikana sinulla on mahdollisuus sääntöjen teoriakokeen suorittamiseen tai jo olemassa olevan tuomarilisenssin korottamiseen.
Kouluttajina toimivat Suomen Karateliiton tuomarityöryhmän jäsenet. Samaan aikaan Pajulahdessa on Karateliiton maajoukkueen leiri, mikä mahdollistaakin laadukkaan käytännönharjoittelun!

Koulutuspäivä alkaa lauantaina klo 11 ja päättyy sunnuntaina noin klo 13. Ohjelma tarkentuu lähempänä koulutusta ja ilmoittautuneille toimitetaan tarkempi ohjelma ennen koulutusta.

HINTA:
Koulutuksen hinta majoittuville on 150€ (sisältää: yksi yö 2hh, ruokailut, koulutus ja teoriakokeet). Mikäli sinulla on majoitustarve, olethan yhteydessä Karateliiton toimistoon, info@karateliitto.fi.
Osallistumismaksu tulee maksaa Suomen Karateliiton tilille: AKTIA FI72 405000 100 11261 ilmoittautumisen yhteydessä.
Liitäthän maksuun viestin: TUOMARIKURSSI.

VARUSTEET:
Lisenssin omaavilla tuomareilla asusteena tuomaripuku, muilla vapaa. Muista ottaa pilli mukaan.

ILMOITTTAUMINEN:
La 30.9 mennessä sähköpostitse Karateliittoon osoitteeseen info@karateliitto.fi. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, suoritatko kirjallisen kokeen.

HUOM!
Valmistaudu päivään lukemalla säännöt etukäteen ja mieti askarruttavia kysymyksiä!
Karateliiton sivuilla (www.karateliitto.fi) kohdassa materiaalisalkku löytyvät sekä katan ja kumiten säännöt käännettyinä että alkuperäisversioina.

LISÄTIEDOT:
Pekka Karenmaa, tuomarityöryhmän puheenjohtaja