Ju-jutsun kesäleiri 10.-12.6.2022

29.06.2022

Ju-jutsun kesäleiri pidettiin 10-12.6.2022 Pajulahden liikuntaopiston upeissa puitteissa Nastolassa.

Leirin avajaisten yhteydessä oli palkitsemisseremoniat, jonka yhteydessä Kimmo Tenhuselle ja Jari Niemiselle luovutettiin Suomen Karateliiton kultaiset ansiomerkit, merkit tuli tunnustuksena pitkään jatkuneesta, ansiokkaasta työstä Suomalaisen ju-jutsun hyväksi.

Leiri oli myös Shihan Kimmo Tenhusen (7. Dan) 60-vuotisjuhlaleiri. Avajaistilaisuudessa luettiin eripuolilta maailmaa saapuneet onnittelusähkeet ja myös useat seurat muistivat puhein ja huomionosoituksin Shihan Tenhusta.

Leirin vierailevat ohjaajat olivat Magnus Cederblad 8. Dan Ruotsista, Ottar Vassenden 6. Dan Norjasta, Andrei Ambros 5. Dan Eestistä sekä Per Arne Valen ja Thomas Storli Norjasta. Leirin kotimaiset ohjaajat olivat: Timo Hirvonen 8. Dan, Risto Väntär 8. Dan, Kimmo Tenhunen 7. Dan, Kari Lehtonen 5. Dan, Jari Nieminen 5. Dan, Mika Mantere 5. Dan, Jorma Tenhunen 5. Dan, Mikael Gebala 5. Dan, Kai Julin 5. Dan, Petri Kolehmainen 5. Dan, Ville Vuorela 4. Dan, Heikki Lappalainen 4. Dan, Jesse Kujanpää 2. Dan, Heidi Haanpää 2. Dan, Netta Orava 1. Dan ja Marianne Harjula 1. Dan.

Leiri oli upea tapahtuma! Seuraava valtakunnallinen ju-jutsuleiri on Riihimäen syysleiri 5-6.11.

Myös VOK1 -koulutuksen lajipäivä pidettiin 10.6.2022. VOK-koulutukseen osallistui 47 Hokutoryu ju-jutsukaa eri puolilta Suomea.