Jäsenkortti puhelimessasi

28.04.2021

Hanki puhelimeesi Karateliiton jäsenkortti ja pysyt mukana menossa! Jäsenkortti on toteutettu Cardu-palvelun avulla.

Näin saat kortin käyttöösi:

1. Hanki lisenssi Suomisportista, ellet ole sitä jo tehnyt
    2. Kirjaudu Cardu-tilillesi.  Jos olet uusi käyttäjä, niin voit asentaa maksuttoman Cardu-sovelluksen joko Google Play tai App Store -sovelluskaupasta, jonka jälkeen voit rekisteröidä itsellesi Carduun käyttäjätunnuksen.
  • Uusi käyttäjä: Avaa Cardu-sovellus ja rekisteröidy –> Uusi tili.
  • Täytä pakolliset kentät: Etunimi, Sukunimi, Käyttäjätunnus (sähköpostiosoite), Puhelinnumero ja Salasana.
  • Cardu-tunnukseen liitetty puhelinnumero vahvistetaan 4-numeroisella koodilla, joka tulee annettuun numeroon tekstiviestinä.
  • Tarvittaessa kirjaudu Carduun käyttäjätunnuksellasi (sähköpostiosoite).

Omat korttisi kuten Karateliiton jäsenkortti löytyvät Cardun lompakosta.

Saat siis Karateliiton kanta-asiakaskortin käyttöösi liittymällä Cardu-sovelluksen käyttäjäksi. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun Karateliiton jäsenkortti on ladattavissa tai saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun kortti on ladattavissa.

Jäsenkortti lisätään käyttäjälle automaattisesti Cardun lompakkoon siinä vaiheessa, kun Cardu-sovelluksen käyttäjätunnus on rekisteröity ja puhelinnumero on vahvistettu sovelluksessa.

Jatkossa saat jäsenkorttipalvelun kautta ajankohtaista ja kohdistettua tietoa Karateliiton ja jäsenseurojen tapahtumista niin halutessasi!