Koutsi ei kiusaa seminaari

Päivämäärä: 14.10.2019 - 14.10.2019

Sijainti: Sporttitalo, Valimotie 10, Helsinki

Koulutukset

Tervetuloa kamppailulajien ja Painonnostoliiton järjestämään Koutsi ei kiusaa -seminaariin!

Mitä on häirintä? Entä kiusaaminen? Mitä tehdä, jos seurassanne ilmenee häirintää?

Häirintä ja kiusaaminen ovat nousseet viime vuosien aikana yhteiskunnallisen keskustelun isoksi aiheeksi. Urheilussa näitä ongelmia voi esiintyä lajissa kuin lajissa, niin harrastetasolla kuin huippu-urheilussa. Urheilutoimijoiden ja -seurojen onkin hyvä miettiä, miten mahdollisia ongelmia tulisi ennaltaehkäistä ja hoitaa.

Koutsi ei kiusaa -seminaarissa käsitellään häirintää ja kiusaamista urheilussa sekä annetaan käytännön toimintaohjeet mahdollisten häirintätapausten hoitamiseen.

Seminaarin kouluttajina toimivat asiantuntijat Suomen Olympiakomiteasta, Suomen Valmentajista, SUEK:sta sekä Väestöliitosta.

Aika: 14.10.2019 klo 17:00-20:00
Paikka: Sporttitalon sininen aula (5. krs), Valimotie 10, 00380 Helsinki

Tapahtuma on maksuton. Tilarajoitteiden takia vain 50 ensimmäistä voidaan ottaa osallistumaan paikan päälle. Tapahtuma on ensisijaisesti tarkoitettu valmentajille ja seuratoimijoille. Ilmoittautuminen SuomiSportin kautta: https://www.suomisport.fi/events/9adbf6ed-f452-44ea-bb03-934b6b1d3eec

Luento-osuus 17.00-18.50 lähetetään myös live-lähetyksenä, jonka linkki julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

Seminaarin järjestäjät: Aikidoliitto, Judoliitto, Karateliitto, Miekkailu ja 5-otteluliitto, Nyrkkeilyliitto, Painonnostoliitto ja Taekwondoliitto.