Aluetuomarikurssi Joensuu

Päivämäärä: 25.03.2022 - 26.03.2022

Sijainti: Joensuu

Koulutukset Tuomaritoiminta

Koulutuspäivät on tarkoitettu sekä tuomarilisenssin omaaville, että tuomaritoiminnan aloittamisesta kiinnostuneille. Koulutuspäivät sopivat mainiosti myös valmentajille ja huoltajille, jotka haluavat kehittää WKF-sääntötuntemustaan

Päivien aikana sinulla on mahdollisuus suorittaa teoriakokeet tai korottaa/päivittää jo olemassa oleva tuomarilisenssiä. Kouluttajana toimii Suomen Karateliiton tuomarivaliokunnan jäsen Marjaana Rantala.

Koulutuspäivä perjantai 25.3. alkaa klo 18, jolloin pidetään luennot ja lippu- ja käsimerkkien harjoittelu. Lauantaina 26.3. aamusta ennen kisoja suoritetaan tuomarikoe lisenssiä korottavalle tai uusille tuomarilisenssiä hakeville. Käytännön harjoittelu on Itä-Suomen aluekisojen tai seuraavien kansallisten kisojen yhteydessä (kts. Karateliiton kalenterista).

HINTA: pelkkä luento

Luennon hinta perjantain osalta on 0 € karateliiton lisenssin lunastaneille.

Ilmoittautuminen luennolle:

HINTA: tuomarikokeen / lisenssin suorittaminen

Hinta on 50 € (40€ koe +10€ lisenssi)

Kokeen hinta 40€ maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä, kun suoritat uutta tuomarilisenssiä tai korotat olemassa olevaa tuomarilisenssiä. Uudet tuomarit voivat päivittää lisenssin hyväksytyn kokeen ja näytön jälkeen +10€)

Ilmoittautuminen kokeeseen:

PAIKKA:

Koulutuspaikka tarkentuu lähempänä ajankohtaa. Tarkka paikka ilmoitetaan sitten ilmoittautuneille, kun se varmistuu.

VARUSTEET:

Lisenssin omaavilla tuomareilla asusteena tuomaripuku. Muilla vapaa asu perjantaina luennolla. Kisoissa uusilla tuomarilisenssi kokelailla käy siisti T-paita ja verkkari asua, mutta saa käyttää myös tuomaripukua tai sitä muistuttava asua. Muistakaa kaikki ottaa pilli mukaan.

HUOM!

Valmistaudu lukemalla säännöt etukäteen ja mieti askarruttavia kysymyksiä! Karateliiton sivuilla (www.karateliitto.fi) kohdassa “Seuroille – Materiaalipankki” löytyvät kilpailusäännöt sekä suomeksi että englanniksi.

Jos haluat ostaa uuden tuomarikravatin, niin ilmoita siitä osoitteeseen: info@karateliitto.fi

LISÄTIEDOT:

Marjaana Rantala, tuomarivaliokunnan sihteeri/jäsen