Seppo Tarkkosen elämäntyö talteen jälkipolville

12.10.2018

Yleinen

Karateliiton virallinen emeritus videokuvaaja ja monitoimimies Seppo Tarkkonen on kuvannut karatekisoja, harjoituksia ja muita tapahtumia 70-luvulta lähtien, ensin kaitafilmille ja sittemmin erilaisille muille videomateriaaleille. Tallessa on historiallisen arvokasta filmiä, jonka haluamme tallentaa jälkipolville. Jotta näin voidaan tehdä, materiaali tulee saattaa digitaliseen muotoon, jonka jälkeen tallentaa verkkoon avoimesti saataville.

Kustannusten kattamiseksi Karateliitto järjestää keräyksen ja haastaa seurat, kollegiot ja yksityishenkilöt lahjoittamaan sopimaksi katsomansa summan Tarkkiksen videoiden digitointiin ja tallennukseen. Jos haluat osallistua, osoita lahjoituksesi tilille FI34 405000 10022227 ja merkitse viestikenttään DIGITOINTI. Lahjoittajat luetellaan videosivustolla – kiitokset avusta näiden arvokkaiden filmien tallentamisesta jälkipolville.

Hyvää syksyn jatkoa toivotellen,

Kimmo Koski