Titta Keinänen otteli 7.sijalle olympiakaraten MM-kilpailuissa

06.11.2018

Olympiakaraten MM-kilpailut Madridissa 6.-11.11.2018

Titta Keinänen on otellut 7.sijalle olympiakaraten MM-kilpailuissa Madridissa.

Ensimmäisessä ottelussaan Keinänen kohtasi Portugalin Ana Rita Oliveiran. Titta hallitsi ottelua ja teki ensimmäisen pisteen, vielä loppusekunneilla Titta potkaisi portugalilaista ipponin arvoisesti ja voitti ottelun puhtaasti 4-0. Seuraavassa ottelussa vastaan asettui pitkän huiskea Hollantilainen Ingrid Creemers, tarkka ja varovainen ottelu päättyi 0-0, ja Titta voitti ottelun lopulta tuomariäänin 4-1.

Kolmannen kierroksen ottelussa Titta sai vastaansa kisa isäntämaan Laura Palacio Gonzalezin. Titta sai jäädytettyä vastustajansa hurmioituneen kotiyleisön edessä, ja loppua kohti hallitsi ottelua. Hyvin ajoitettu etukäsi toi Titalle ottelusta 1-0 voiton.

Seuraavana oli vuorossa ottelu lohkovoitosta Kreikan Eleni Chatziliadouta vastaan. Titta teki ottelussa ensimmäisen pisteen, ja kaikki näytti hyvältä. Kreikkalainen tasoitti ja senshun edulla Titta puolusti hyvin, kunnes kreikalainen onnistui takakäden lyönnillä menemään johtoon. Tasainen ottelu päättyi 2-1 kreikkalaisen voittoon. Chatziliadou taisteli tiensä finaaliin voittamalla semifinaalissa egyptiläisen Shymaa Yazedin, näin ollen Keinäselle aukeni tie keräilyotteluun ja mahdollisuus päästä taistelemaan pääsystä pronssiotteluun.

Keräilyottelussa vastaan asettui Sveitsin Ramona Bruederlin tiukka ottelu päättyi tasapistein 2-2. Sveitsiläinen voitti ottelun shensulla, eli ensimmäisen pisteen edulla.

Titan sijoitus siis Madridin MM-kilpailuissa 7.

Karateliitto onnittelee Tittaa upeasta suorituksesta!