Täydennä seurasi profiili Karateliiton seurahakupalveluun

16.11.2020

Aloita karate! -valikon alta löytyvä seurahakupalvelu on yksi Karateliiton klikatuimpia sivuja. Sen kautta karatesta kiinnostuneet etsivät sopivaa seuraa lähialueeltaan.

Ihan kaikkien seurojen tietoja palvelussa ei vielä ole. Jotta sinunkin seurasi tiedot olisivat hakijoiden löydettävissä, kannattaa tiedot lähettää liittoon kirjeen lopussa olevan linkin kautta. Jos seurasi tiedot jo ovat palvelussa, kannattaa tarkistaa ovatko ne ajan tasalla ja päivittää ne samalla lomakkeella jos on tarpeen. Tiedot kannattaa lähettää/päivittää reilusti ennen tammikuun peruskursseja!

Ennen kyselylomakkeen täyttöä kannattaa tutustua liiton sivuilla siellä jo olevien seurojen profiileihin. Palvelu löytyy liiton sivujen yläpalkista.

Mallikuva profiilista:

Yhteystiedot ovat erittäin tärkeitä jotta seurasi toiminnasta kiinnostuneet saavat teihin yhteyden.

Peruskurssien alkamisen kohdalla EI kannata käyttää päivämääriä ja vuosilukuja, koska ne vanhentuvat saman tien kun kurssi on alkanut. Sen sijaan kannattaa peruskurssien alkamiskohtaan ilmoittaa yleisesti esim. mihin aikaan vuodesta kurssit alkavat ja viitata linkillä seurasi sivuille lisätietoja varten.

Mikäli haluat seurasi profiilin yhteyteen kuvan ja/tai logon, lähetäthän sen erikseen osoitteeseen ann-marie.nummila@karateliitto.fi. Kerrothan myös selkeästi minkä seuran profiiliin kuva/logo liittyy.

Mikäli sinulla on ongelmia tai kysymyksiä seuraprofiilin suhteen otathan yhteyttä samaan osoitteeseen: ann-marie.nummila@karateliitto.fi

Linkki kyselylomakkeeseen seurasi tietojen päivittämiseksi palveluun: