Syysliittokokous 2020

17.11.2020

KOKOUSKUTSU

Suomen Karateliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään Helsingissä 2.12.2020.

Kokousaika: Keskiviikko 2.12.2020 kello 18.00 (kirjautuminen klo 17:45-18:00)

Kokouspaikka: Sininen aula Sporttitalo, Valimotie 10, 00380 Helsinki tai etäyhteydellä.

Osallistuminen mahdollista joko paikan päällä tai etäyhteydellä.

Kokous järjestetään etäkokouksena eduskunnan säätämän poikkeamislain (677/2020) nojalla. Laki mahdollistaa etäosallistumisen ja ennakkoilmoittautumisen käytön yhdistysten vuosikokouksissa kesäkuun 2021 loppuun asti.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi kamppailulajiliittojen yhteisten kurinpitosääntöjen muutos.

Erityisesti huomioitavaa koronapandemian vuoksi:

Jäsen voi käyttää jäsenoikeuksiaan kokouspaikalla tai etäyhteyden välityksellä.

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite, josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen syyskokoukseen viimeistään 30.11. 2020 klo 12.00 mennessä. Tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Ilmoittautumisvaatimus on ehdoton, jotta järjestäjille jää aikaa tehdä paikan päällä turvalliset kokousjärjestelyt ja lähettää ilmoittautuneille tarvittavat linkit.

Ilmoittautumisen yhteydessä jäsenen tai hänen edustajansa on ma 30.11.2020 klo 12.00 mennessä:

1. toimitettava valtakirjansa skannattuna osoitteeseen info@karateliitto.fi
  2. sitovasti ilmoitettava osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä.
  3. sitovasti ilmoitettava se sähköposti, johon hänelle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen
  4. ilmoitettava se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana

Tarkempi ohjeistus äänestysjärjestelmän käytöstä lähetetään ilmoittautumisajan sulkeuduttua ilmoittautuneille.

Suosittelemme vahvasti:

etäosallistumista

läsnäolijoille kasvomaskin käyttöä

tarvittaessa tulostamaan kokousaineistoista paperiversiot itse – kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla.

Pysythän kotona, jos sinulla on vähäisiäkin hengitystie- tms. flunssan tai muun sairauden oireita

Pese ja desinfioi kädet heti kokouspaikalle tullessasi – tervehtimiset ja liikkumiset kokouspaikalla turvavälit huomioiden

Ilmoittautuminen syyskokoukseen:

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita, osallistutko kokoukseen etäyhteyden kautta vai tulemalla paikan päälle (valtakirjan toimitus etukäteen ma 30.11. klo 12.00 mennessä osoitteeseen info@karateliitto.fi). Ilmoittautumisen yhteydessä tulee myös vahvistaa erikseen sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero.

Äänioikeutettuja ovat rekisteröidyt yhdistykset, jotka on hyväksytty liiton varsinaisiksi jäseniksi.
Jäsenmaksu tulee olla maksettu vuodelta 2020.

TERVETULOA KOKOUKSEEN!

Suomen Karateliitto ry