Suomen Karateliitto ja atex ® workwear yhteistyöhön

25.01.2019

Suomen Karateliitto ja atex ® workwear yhteistyöhön

Suomen Karateliitto aloittaa yhteistyön atex ® workwearin kanssa. Yhteistyö pitää sisällään nuorten ja aikuisten arvokisat ja Atex workwear on tukemassa suomalaisten karatekojen matkaa kohti Tokion kesäolympialaisia vuonna 2020.

Atex workwear verkkokaupparatkaisujen kautta on seuroilla ja lajin harrastajilla mahdollisuus Karateliiton virallisten tekstiilien ja fanituotteiden hankintaan.

Yhteistyökumppanin terveiset

Haluamme olla tukemassa maajoukkueurheilijoita sekä etenkin uransa alkutaipaleella olevia nuoria matkalla aikuisuuteen ja terveelliseen elämään.

Atex workwear on vuonna 1992 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut työvaatteiden valmistukseen, sekä työvaatteiden, turvakenkien, suojaimien ja ammattityökalujen myyntiin. Pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Porvoossa.

Vaikka työstä on leikki kaukana ja suhtaudumme vaatteiden tekemiseen aina vakavasti, uskomme asiakassuhteiden hoitamisessa ihmisten väliseen, reiluun kommunikaatioon. Rehellinen ja avoin toimintatapa on aina ollut yrityksemme keskeisiä arvoja.

Erittäin tärkeä osa toimintaamme on vaatteiden suunnittelu, jonka ohella seuraamme jatkuvasti alan muutoksia ja standardien kehitystä. Kaikki työvaatteemme on sertifioitu kunkin malliston viranomaisvaatimusten mukaisesti.

Koska koko tuotantoketju on omassa valvonnassamme, voimme olla aina varmoja siitä, että asiakkaanamme saatte juuri teidän tarpeisiinne räätälöidyt asut ja asukokonaisuudet nopeasti.

Atex workwear toivottaa Suomen Karateliitolle onnea ja menestystä tuleviin kilpailuihin!

Team Atex