Suomen Karateliitto etsii karaten valmennuspäällikköä

10.12.2021

Suomen Karateliitto etsii karaten valmennuspäällikköä

Suomen Karateliitto on kasvava monilajiliitto, joka tunnetaan toiminnan laadusta, hyvästä yhteishengestä sekä urheilumenestyksestä. Suomen Karateliiton missio on tuottaa laadukasta nuoriso-, koulutus- ja seuratoimintaa jäsenseurojensa jäsenille sekä mahdollistaa urheilijoiden kasvu ja valmennus aina huipulle asti.

Haemme valmennuspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen.

Käytännön työssäsi keskeistä on tiivis yhteistyö seurojen, valmentajien, karateliiton toimihenkilöiden ja vapaaehtoistoimijoiden sekä muiden sidosryhmien kanssa.

Työnkuvaasi kuuluu:

• Maajoukkue- ja valmennusryhmätoiminnan organisointi
  • Yhteistyö urheiluakatemia- ja seuravalmennuksen kanssa
  • Valmennusjärjestelmän kehittäminen
  • Valmennustoiminnan ja valmentajakoulutuksen koordinointi urheilukaraten osalta
  • Sidosryhmäyhteistyö

Lisäksi odotamme sinulta järjestötoiminnan ja työn luonteen vaatimaa joustavuutta ajankäytössä.

Liikuntatieteellisen yliopistotutkinnon ja/tai ammatillisen valmentajatutkinnon (VAT, VEAT) katsomme vahvuudeksi.

Odotamme tehtävään valittavalta vahvaa osaamista valmennuksesta, hyvää yhteistyökykyä sekä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja eri sidosryhmien kanssa. Työ edellyttää hyvän kielitaidon (vähintään suomi, englanti) sekä hyviä työkaluohjelmistojen (MS Office) hyödyntämistaitoja.

Karateliiton toimisto sijaitsee Helsingissä, mutta työtehtävää on mahdollista hoitaa myös ainakin osin etänä.

Lisätietoja asiasta antaa Suomen karateliiton toiminnanjohtaja Anssi Kaltevo: anssi.kaltevo@karateliitto.fi, puh: 050-3141201

Vapaamuotoiset hakemukset ja CV:n palkkatoiveineen pyydämme lähettämään sähköpostilla 15.1.2022 mennessä osoitteeseen: info@karateliitto.fi.

Valinta ja mahdolliset haastattelut tehdään mahdollisimman pikaisesti hakuajan umpeuduttua.

Suomen Karateliitto