Suomen Karateliiton Tähtiseuraseminaari 16.3.

05.03.2019

Suomen Karateliiton Tähtiseuraseminaari 16.3.2019

Suomen Karateliitto järjestää Tähtiseuraseminaarin lauantaina 16.3, klo 10.00-17.00, Sporttitalon sinisesä aulassa.

Tule keskustelemaan olympiakomitean ja Suomen karateliiton edustajien kanssa seuranne mahdollisuuksista tähtiseurana. Tilaisuus on maksuton ja seminaari sisältää Suomen Karateliiton tarjoaman lounaan.

Päivän aikana saat vastaukset mm. kysymyksiin –  Miksi sinunkin seurasi kannattaa olla Tähtiseura? Miten kehität jo olemassa olevaa Tähtiseuratoimintaasi?

Ilmoittaudu mukaan tästä

Ilmoittautumisaika päättyy ma 11.3.2019

Tähtimerkki on Olympiakomitean ja lajiliiton myöntämä tunnus urheiluseuralle, joka täyttää määritetyt laatutekijät kohderyhmänsä osalta.  Osa-alueita on kolme; lapset ja nuoret, aikuiset sekä huippu-urheilijat.

Tähtimerkki on osoitus modernista, ketterästä ja inhimillisestä toimintatavasta, joka sopii kaikille liikkujille. Se vastaa erilaisten liikkujien tarpeisiin, mutta myös kehittyy heidän mukanaan. Entistä laajempi tuki mahdollistaa paitsi  liikunnan säilymisen osana ihmisen eri elämänvaiheita, myös alustan kehittyä huippu-urheilijaksi.

Lisätietoa Tähtiseuratoiminnasta: