Karateliiton hallituksen päätöksiä liittyen koronavirusepidemiaan (päivitetty 8.4.2020)

08.04.2020

Suomen Karateliitto peruuttaa kaikki koulutus- ja muut tilaisuudet sekä kilpailutoiminnat 31.5.2020 asti (pois lukien etäyhteydellä tapahtuvat koulutukset)

Tapahtumille pyritään löytämään uusi ajankohta syksyn kalenterista.

Karateliitto suosittelee seurojen ryhmäharjoitusten ja muiden vastaavien tapahtumien perumista 31.5.2020 saakka. Harrastajia kannustetaan liikkumaan yksin tai perheen jäsenten kesken. Seuroja kannustetaan järjestämään etäyhteydellä tapahtuvaa harjoittelua.

Liiton Kevätkokous siirtyy

Liiton kevätkokousta ei koronavirus tilanteen vuoksi ole mahdollista järjestää toimintasääntöjen mukaisesti huhtikuuhun loppuun mennessä. Kokous järjestetään myöhempänä ajankohtana. Sääntöjen mukaisesti kokouskutsu seuroille lähetetään kaksi viikkoa ennen kokousta.

Valtiovallan määräysten mukaisesti tullaan kansalaisten liikkumista rajoittamaan toistaiseksi, mutta ainakin 13.5.2020 asti.

Karateliitto tulee jatkossakin noudattamaan tarkasti valtiovallan ohjeita. Pyydämme seuraamaan uusia ohjeita ja noudattamaan niitä.