Karateliitolle uusi järjestöpäällikkö

20.04.2022

Liiton toimisto vahvistuu, kun uusi järjestöpäällikkö Suvi Savolainen aloitti tehtävässään. Jatkossa järjestöpäällikön tehtäviin tulee kuulumaan mm. seurapalveluiden kehittäminen ja seurojen tukipalvelut, jokapäiväisten toimistoasioiden hoito, kuten jäsenrekisterin hallinta, taloushallinnon koordinointi, laskujen maksatus ja laskutus sekä liiton viestinnän ajantasaisuudesta ja tapahtumaviestinnästä huolehtiminen.

”Olen imatralainen 33 -vuotias karateka henkeen ja vereen.  Karaten ja kamppailulajien parissa olen viettänyt aikaa aktiivisesti lähes koko elämäni. Kokemusta on kertynyt harrastajana, kilpailijana, ohjaajana, valmentajana ja aktiivisena seuratoimijana. Sanotaanko näin, että koko rahan edestä olen repinyt karatesta ja kamppailulajeista irti kaiken. Karaten pariin olen päätynyt äitini Anne Kettusen jalanjäljissä. Vapaa-aika kuluukin tiiviisti karaten, seuratyön ja valmentamisen parissa Imatralla.

Työuralla kokemusta on kertynyt monipuolisesti mm. liikunnan, urheilun, nuorisotyön ja erilaisten hankkeiden parissa. Viimeisimpiä mainittakoon työvalmentajana #seurahommia -hankkeessa (Etelä-Karjalan Liikunta ja Urheilu ry), seurakehittäjänä (Budoseura Imatran Kusanku ry), koululiikunnanohjaaja (Imatra kaupunki). Ammatiltani olen mm. Sosionomi, kamppailulajien valmentaja ja urheiluhieroja.”

Suvi Savolainen

Suomen Karateliiton järjestöpäällikkö